اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید ایلام:

کارگاه جنگ نرم در دانشگاه ایلام برپا شد

مسئول بسیج اساتید استان ایلام گفت: کارگاه جنگ نرم در دانشگاه ایلام برپا شد.

کارگاه جنگ نرم در دانشگاه ایلام برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد اورنگ در حاشیه برپایی این کارگاه جنگ نرم اظهار داشت:شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و ... از راهبردهای دشمنان برای استحاله فرهنگی جوامع اسلامی است.

وی با اذعان این که جنگ نرم اقدام روانی و تبلیغات رسانه‌ای دشمنان است که عزم و اراده یک ملت را نشانه گرفته است، گفت: جنگ نرم امروز موثرترین و کم هزینه‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین جنگ علیه امنیت ملی کشور است.

اورنگ با تصریح این که این کارگاه با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی اقشار مختلف به ویژه اساتید و دانشجویان برپا شده است، بیان کرد: این نشست و کارگاه جنگ نرم نیز با همکاری بسیج اساتید استان ایلام در دانشگاه ایلام با حضور 160 استاد دانشگاه‌های استان ایلام برپا شده است. 

وی ادامه داد: در این کارگاه سه روزه در چهار کار گروه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نحوه مواجه با جنگ نرم، تربیت نیروهای متخصص و هوشمند در دانشگاه‌های کشور و عملیاتی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشمندی سیاسی و تعمیق معرف و بصیرت سیاسی اساتید اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2246/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول