اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مشکلات بانکی دلیل ترخیص نشدن واگن‌های مترو از گمرک است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود مشکلات بانکی به عنوان دلیل ترخیص نشدن واگن‌های متروی اصفهان از گمرک محسوب می‌شود.

مشکلات بانکی دلیل ترخیص نشدن واگن‌های مترو از گمرک است

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در حال حاضر اخباری در رسانه‌ها مبنی بر کمک وزارت نفت برای خرید واگن‌های متروی تهران به منظور کاهش آلاینده‌های جوی این کلان‌شهر درج شده است، آیا کمک‌های وزارت نفت برای خرید واگن‌های مترو تنها باید به تهران اختصاص داشته باشد، اظهار کرد: خیر، چرا که آلودگی‌های جوی اصفهان نیز کمتر از تهران نیست.

وی با بیان اینکه بنده نیز امروز این خبر را شنیده‌ام و از صحت و درستی این اخبار اطلاعی ندارم، اضافه کرد: وزارت نفت در صورت ارائه کمک برای خرید متروی تهران باید به کلان‌شهر‌های دیگر نیز کمک کند، چرا که راه‌اندازی مترو سبب کاهش آلاینده‌های جوی کلان‌شهر‌ها می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر واگن‌های متروی اصفهان وارد ایران شده است، تصریح کرد: اما هنوز این واگن‌ها از گمرک ترخیص نشده است.

وی به دلیل اصلی عدم ترخیص این واگن‌ها اشاره کرد و ادامه داد: وجود مشکلات بانکی به عنوان دلیل ترخیص نشدن واگن‌های متروی اصفهان از گمرک محسوب می‌شود.

فولادگر با بیان اینکه برای ترخیص واگن‌ها از گمرک منتظر هستیم که تسویه حساب با بانک مرکزی برای گشایش اعتبار و نرخ ارز صورت بگیرد، تاکید کرد: مدتی پیش عنوان شده بود که واگن‌های مترو وارد اصفهان می‌شود و به این دلیل متروی اصفهان تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی به ضرورت راه‌اندازی هر چه سریع‌تر متروی اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر زمان راه‌اندازی متروی اصفهان به دلیل ترخیص نشدن واگن‌های مترو از گمرک هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/63004/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول