اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاوه:

امنیت و آرامش کرمانشاه مرهون اتحاد بین مذاهب است

امام جمعه پاوه گفت: همدلی و اتحاد بین مذاهب در تمام نقاط استان کرمانشاه، امنیت و آرامش‌خاطر را برای استان به‌ ارمغان داشته است.

امنیت و آرامش کرمانشاه مرهون اتحاد بین مذاهب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملا قادر قادری ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضاییه با روحانیان و ائمه جماعات استان کرمانشاه اظهار داشت: همدلی و اتحاد بین مذاهب در تمام نقاط استان کرمانشاه، امنیت و آرامش خاطر را برای استان به‌ ارمغان داشته است.

به گفته امام جمعه پاوه و اورامانات، شهرستان‌های پاوه، روانسر و جوانرود با تقدیم سه هزار و 100 شهید و 100 آزاده و جانباز به انقلاب اسلامی، پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده است.

قادری با بیان اینکه محبت به اهل بیت (ع) در آثار ادبی، اشعار و مناجات اهل سنت به‌وضوح دیده می‌شود، ابراز داشت: روحانیان اهل سنت نیز در سخنان خود همواره ارادت خود به اهل بیت (ع) را بیان کرده‌اند.

امام جمعه پاوه با تاکید بر حفظ وحدت بین شیعه و سنی، تصریح کرد: مرزنشینان همواره در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان مقاومت کرده‌اند و روحانیان در آگاه‌سازی افراد جامعه از آثار تخریب‌گر از بین رفتن وحدت وظیفه‌ای خطیر دارند.

انتهای پیام/2700/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول