اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس قوه قضاییه:

سه قوه برای تدبیر سیاست‌های مختلف دست به کار شوند

رئیس قوه قضاییه گفت:‌ سه قوه برای تدبیر سیاست‌های مختلف در کشور دست به کار شوند و با همفکری و همراهی پیش بروند.

سه قوه برای تدبیر سیاست‌های مختلف دست به کار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی امشب در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه بیان داشت:‌ مسئولان در هر بخشی از ارکان نظام و در هر قوه‌ای مشغول به خدمت باشند باید بدانند در یک نظام معنوی و اخلاقی مسئولیت گرفته‌اند.

آملی لاریجانی ادامه داد: مدیرانی که مسئولیت می‌پذیرند تلاش خود را در راستای ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی به کار بگیرند.

وی با بیان اینکه اهداف نظام اسلامی بر مبنای اهداف امام راحل و قانون اساسی منطبق است، تأکید کرد: بند بند قانون اساسی منطبق با اسلام است و انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها است.

رئیس قوه قضاییه افزود:‌ انقلاب اسلامی برمبنای مردم‌سالاری دینی بنا شده و همه مسئولان مؤظف به خدمت‌رسانی روزافزون به مردم هستند.

این مسئول با تأکید بر برپایی عدالت و منویات مقام معظم رهبری ابراز داشت: باید با بنا نهادن یک نظام و سازوکار مدیریتی قوی در اقتصاد و بخش فرهنگی با محوریت نگاه به درون سیاست‌‌های مختلف کشور از جمله اقتصاد مقاومتی تدبیر شود.

وی با اشاره به مشکل اشتغال در کشور تأکید کرد:‌ کرمانشاه با معضل بیکاری روبه‌رو است در حالی که پتانسیل‌های خوبی برای پیشرفت در خود دارد.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد:‌ سه قوه باید برای تدبیر سیاست‌های مختلف در کشور دست به کار شود و در این راستا با هم‌فکری و همدلی عمل کنند.

وی به شعار امیدوارکننده تدبیر و امید دولت جدید اشاره کرد و گفت: دولت جدید با این شعار به میدان آمده و باید تلاش کند این شعار عملی شود.

آملی لاریجانی با تأکید براینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شده است، گفت:‌ نخستین بندهای اقتصاد مقاومتی به اقشار ضعیف توجه دارد.

رئیس قوه قضاییه ابراز داشت:‌ دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه با همدلی و یکپارچگی توسعه اقتصادی این استان را رقم بزنند.

انتهای پیام/2700/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول