اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

ولایت فقیه جوهره اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ولایت فقیه را جوهره اسلام عنوان کرد و گفت: امام راحل با تکیه بر اسلام و بنا نهادن ولایت فقیه کاری عظیم و بی‌نظیر انجام دادند و موجب شکوفایی بسیاری از استعدادهای معنوی شدند.

ولایت فقیه جوهره اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس قوه قضاییه با روحانیان و ائمه جماعات استان کرمانشاه اظهار داشت: تفکرات امام راحل در دنیا جز پیروی از ائمه و اسلام چیز دیگری نبود.

به گفته وی، امام راحل با تکیه بر اسلام و بنا نهادن ولایت فقیه کاری عظیم و بی‌نظیری را انجام دادند و موجب شکوفایی بسیاری از استعدادهای معنوی شدند.

علما با بیان اینکه در عصر حاضر رهبر معظم انقلاب به‌عنوان پشتوانه معنویت در نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، گفت: با گذشت 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، تلاش‌های آمریکا برای انزوای ایران همچنان بی‌نتیجه مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در مدتی که از حیاتش می‌گذرد به برکت اصل اساسی ولایت فقیه است که توانسته در مقابل هجمه‌ها و فشارهای دشمنان ایستادگی کند.

علما ولایت فقیه را جوهره اسلام عنوان کرد و افزود: سران استکبار به سرکردگی آمریکا به شدت به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: امروز مقام معظم رهبری با همان اقتدار حضرت امام(ره) و با بینش بالای خود تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول