اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فروردین ماه سال آینده صورت می گیرد

اعزام 500 نفر از ملایر به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام 500 نفر در فروردین ماه سال آینده به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام 500 نفر از ملایر به اردوهای راهیان نور

محمد اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه دفاع مقدس به خاطر مقدس بودنش ماندگار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان یکی از الگوهای مبارزاتی در انقلاب‌های جهان می‌درخشد و بی‌نظیرترین دفاع از ارزش‌های یک کشور در دنیا بوده است.

وی با اشاره به تأثیرگذاری اردوهای راهیان نور در تعالی نسل جوان و آشنایی این نسل با رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، گفت: راهیان نور، یکی از راه‌های اساسی در انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جوان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در سال جاری 2 هزار و 318 نفر از شهرستان ملایر اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند، تصریح کرد: این افراد در قالب اردوهای دانشجویی، دانش‌آموزی، بسیج محلات و اقشار مختلف مردم بوده‌اند.

وی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور در ایام نوروز نیز از پنجم فروردین ماه در ملایر شروع می‌شود.

‌اسکندری از اعزام 500 نفر به مناطق عملیاتی راهیان نور از پنجم  فروردین ماه در ملایر خبر داد و گفت: این تعداد نیز در قالب اردوهای دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج محلات خواهد بود.

وی بازدید از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، دوکوهه، فکه، چزابه، دهلاویه، شهدای هویزه، طلائیه، شلمچه و معراج شهدای اهواز را از برنامه‌های این اردوی زیارتی عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزاری مراسم‌های ویژه فرهنگی و ادعیه، مسابقات خاطره‌نویسی، دلنوشته و عکاسی در اردوگاه محل استقرار زائران سرزمین نور را از دیگر برنامه‌‏های اردوهای راهیان نور برشمرد.

انتهای پیام/89013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول