اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان:

مردم هندیجان از نبود اداره ثبت اسناد و املاک رنج می‌برند

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان گفت: مردم این شهرستان همچنان از نبود اداره ثبت اسناد و املاک در هندیجان رنج می‌برند.

مردم هندیجان از نبود اداره ثبت اسناد و املاک رنج می‌برند

ناصر حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با تاکید بر اینکه مردم این شهرستان همچنان از نبود اداره ثبت اسناد و املاک در هندیجان رنج می‌برند اظهار کرد: برای ثبت امور مربوط به این اداره که شهرستان هندیجان فاقد آن است باید مسیری دو ساعته تا ماهشهر را پیمود و به امور مربوطه به آن رسیدگی کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر دوری مسیر، خطرات راه و جاده‌ای نیز شهروندان را تهدید می‌کند و چه بسا تاکنون تصادفات زیادی در همین ارتباط رخ داده است که برخی منجر به از دست دادن عزیزان و برخی دیگر ختم به خیر شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی هندیجان تصریح کرد: این موضوع، سال‌هاست هندیجانی‌ها را رنج می‌دهد و تاکنون از سوی استان راهکاری برای رفع آن و استقرار اداره ثبت و اسناد در این منطقه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: بسیاری از ادارات و ارگان‌های هندیجان وابسته به ماهشهر هستند و با وجود همه پتانسیل‌های این شهرستان همچنان باید از بسیاری از امکانات بدیهی و اولیه محروم بود.

حکیمی همچنین عنوان کرد: شهرستان هندیجان با برخورداری از بنادر بزرگ سجافی و بحرکان همچنان در محرومیت دست و پا می‌زند و مردم صبورش نیز تنها انتظار گوشه چشمی از مسئولان دارند که فکر نمی‌کنم این حق بسیار زیاد و ناخواسته‌ای باشد.

وی در پایان گفت: جمعیت 40 هزار نفری هندیجان بیش از پیش خواستار توجه مسئولان استانی و ملی به این شهرستان در جهت رفع مشکلات ریز و درشت آن است.

انتهای پیام/72001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول