اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

نمایشگاه گل و گیاه تجلی توحید است

امام جمعه بابل گفت: نمایشگاه گل و گیاه تجلی توحید است.

نمایشگاه گل و گیاه تجلی توحید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه گل و گیاه شمال کشور در مصلی نماز جمعه بابل اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه تجلی زیبایی خلقت است، آن زیبایی که در قالب محسوس در گل‌ها و صحنه‌آرایی این محفل مقدم بر همه زیبایی‌ها است، زیبایی نگاهی است که نسبت به زیبایی خلقت دارد.

روحانی این نمایشگاه را تجلی توحید برشمرد و تصریح کرد: نگاه به گل و زیبایی آن بدون احیا یاد خداوند بی‌اثر بوده، زیرا نمی‌توان از زیبایی و عطر گل بهره جست؛ ولی از خالق این زیبایی یادی نکرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دست‌اندرکاران این جشنواره با این اقدام خود پلی زدند بین قلب خود و آحاد جامعه به سوی معبود یگانه و بی‌همتا تا بار دیگر به یاد نعمت‌ها خداوند در دیانت از این الطاف الهی کوشا باشیم.

امام جمعه بابل حرکت کاروان گل برای نخستین بار در بابل را حرکتی ارزنده در ارتقا روحیه نشاط در شهروندان برشمرد و گفت: در کنار امورات دیگری که در جامعه برای  ایجاد روحیه نشاط برای مردم ایجاد می‌شود این حرکت فرهنگی کاروان گل نیز توانست تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه مردم بابل بگذارد که شایسته تقدیر است.

وی همچنین از فلاح جلودار استاندار مازندران به دلیل روحیه حمایتی نسبت به احیا طبیعت بسیار قدردانی کرد و اذعان داشت: با وجودی که وضعیت فضای سبز مازندران به ویژه بابل مناسب نبوده اما در بعضی موارد با افراد سودجویی مواجه هستیم که با آب جوش و نفت اقدام به خشکاندن درختان جلوی مغازه‌ها می‌کنند بدون اینکه متوجه باشند تبعات آن ابتدا دامنگیر خود آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/86009/ن20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول