اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بهنمیر خبر داد

افزایش 20 درصدی بودجه شهرداری بهنمیر

رئیس شورای شهر بهنمیر با بیان اینکه بودجه شهرداری بهنمیر در سال آینده 20 درصد افزایش دارد، گفت: بودجه شهرداری بهنمیر در سال 93 حدود 17 میلیارد ریال است.

افزایش 20 درصدی بودجه شهرداری بهنمیر

قدرت کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر با بیان اینکه بودجه شهرداری بهنمیر در سال آینده حدود 17 میلیارد ریال است، اظهار داشت: از این مقدار حدود هشت میلیارد و 480میلیون ریال یا به عبارتی حدود 49/8 درصد به امور جاری و مابقی به امور عمرانی اختصاص دارد.

وی با اعلام اینکه در سال آینده با افزایش 20 درصدی بودجه شهرداری مواجه هستیم، افزود: این مقدار در سال جاری حدود  14 میلیارد ریال بوده است.

کریمیان به مشکلات بهنمیر اشاره کرد و گفت: نمایندگی ادارات سطح بهنمیر در جهت خدمت‌رسانی به مردم ضعیف عمل می‌کنند.

رئیس شورای شهر بهنمیر گفت: با آنکه بهنمیر مرکز مواصلاتی چهار شهرستان بابل، کیاکلا، جویبار و بابلسر است و مرکز ایاب و ذهاب بیشتر زائران امام رضا است اما محورهای بسیار خطرناکی دارد که هر ساله سبب خسارت جانی و مالی زیادی می‌شود.

وی اذعان داشت:در بحث صنعت توریست و گردشگری نیز بهنمیر منطقه‌ای است که دارای بیش از هفت کیلومتر ساحل بکر و دست‌نخورده زیبا ولی مورد طمع سودجویان است و هر کس به نحوی درصدد تسخیر و تعرض منطقه ساحلی است.

کریمیان عدم امکانات ورزشی را از دیگر مشکلات این بخش برشمرد و بیان داشت: با آنکه بهنمیر ورزشکارانی دارد که در سطح کشور مطرح هستند اما از کمترین امکانات ورزشی محروم هستیم.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول