اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابلسر:

بسیاری از ساخت و سازها در بابلسر بدون مجوز انجام می‌شود

شهردار بابلسر با بیان اینکه ساخت و ساز بی‌رویه در این منطقه مشکلات زیادی را به‌وجود آورده است، گفت: بسیاری از ساخت و سازها بدون مجوز و شبانه ساخته می‌شود که نیاز است از آن جلوگیری شود.

بسیاری از ساخت و سازها در بابلسر بدون مجوز انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، بهروز رنجبر امشب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات محله بی‌بی سر‌روضه بابلسر با بیان اینکه شهرداری یک نهاد غیر دولتی است، اظهار داشت: عمده درآمد شهرداری از مردم در قالب صدور مجوز و پروانه ساختمانی،تخریب و نوسازی و ... است که با این درآمد ناچیز باید به زیرسازی و زیباسازی سطح شهر بپردازد.

وی به محله کم درآمد بی‌بی سرروضه اشاره کرد و بیان داشت: نگاه ما به این منطقه نگاه درآمدزایی نبوده بلکه همواره سعی کردیم اقدامات ما در منطقه اقدامات خدماتی باشد و حتی درآمد مناطق دیگر را به این محله و محلات مشابه اختصاص دهیم.

شهردار بابلسر با اشاره به سالن ورزشی بدنسازی در این منطقه اذعان داشت: این سالن یکی از مجهزترین سالن‌های بد‌نسازی شهرستان بابلسر است که برای ایجاد امکانات بدنسازی آن حدود 100میلیون تومان هزینه شده است و به بهترین امکانات بدنسازی مجهز کردیم تا بتوانیم شاهد توسعه این منطقه شویم.  

رنجبر با بیان اینکه ساخت و ساز بی‌رویه در این منطقه مشکلات زیادی را به‌وجود آورده است، گفت: بسیاری از ساخت و سازها بدون مجوز و شبانه ساخته می‌شود که نیاز است از آن جلوگیری شود.

وی گفت: هر چند شهرداری تمام تلاش خود را برای مقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز در این منطقه به کار گرفته، اما اجرای بهینه این طرح به همکاری همه‌جانبه مردم و اطلاع‌رسانی به موقع آنان و نیز سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز دارد و برای اجرای قانون پروانه ساخت در این محله نهایت مساعدت را داریم.

شهردار بابلسر با بیان اینکه مردم قبل از خرید زمین در این منطقه وضعیت کاربری آن را از شهرداری استعلام کنند تا در آینده برای ساخت با مشکل مواجه نشوند، اذعان داشت: شهرداری تحت تأثیر جوسازی‌ها و ناآرامی‌های افراد سودجو در منطقه قرار نمی‌گیرد و روند مقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز را با قاطعیت دنبال می‌کند.

رنجبر ساخت چمن مصنوعی، نصب تابلو و نامگذاری،خرید سطل زباله، کانال کشی، آسفالت و جدول‌کشی را از جمله برنامه‌های در دست اقدام خود در این منطقه برشمرد.

انتهای پیام/86010/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول