اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سگزآباد:

تبعات ساخت و سازهای غیرمجاز سگزآباد برطرف شود

شهردار سگزآباد با بیان این مطلب که شهرداری سگزآباد مقاوم‌سازی را در اولویت دارد، گفت: باید تبعات ساخت و سازهای غیرمجاز سگزآباد برطرف شود.

تبعات ساخت و سازهای غیرمجاز سگزآباد برطرف شود

علی‌اصغر کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: تبعات منفی ساخت و سازهای غیرمجاز امروز باید مورد توجه قرار گرفته و دنبال شود.

وی بیان کرد: البته برخی شهروندان هزینه‌های سنگینی را برای نما و دکوراسیون منازل هزینه می‌کنند در حالی که این امور در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

شهردار سگزآباد ادامه داد: جدی نگرفتن مقاوم سازی و اجرای مقررات سبب می‌شود در آینده با کوچکترین حادثه علاوه بر خسارات مالی، امنیت جانی آنان نیز به مخاطره افتاده و تهدید شود.

این مسئول دلایل ویرانگر بودن زلزله در کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: عدم رعایت مقررات مقاوم‌سازی ساختمان به ویژه در ساخت و سازهای غیر مجاز از مهم‌ترین این علل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخش زیادی از شهروندان سگزآباد نسبت به رعایت قوانین شهرداری اهتمام دارند و شهرداری سگزآباد تمهیدات و شرایط مناسبی را برای شهروندان در راستای اجرای مقررات ساخت و ساز فراهم کرده است.

این مسئول عنوان کرد: درخواست می‌شود تمامی شهروندان از شرایط موجود نهایت استفاده را در ساخت و سازهای خود کرده و به این اصول توجه کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهر سگزآباد در مسیر گسل زلزله افزود: مردم شهرستان بویین زهرا خاطره بسیار تلخی از زلزله سال 41 و تخریب بیشتر واحدهای مسکونی شهرستان به یاد دارند که با مقاوم‌سازی به ویژه در شهر سگز‌آباد می‌توان اینگونه حوادث را کاهش داد.

کیانی ادامه داد: با توجه به کمبود اعتبارات تاکنون گام‌های قابل توجهی در سطح شهر سگزآباد برداشته شده است.

وی عنوان کرد: همچنین اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جامعی در شهر سگزآباد در دست اقدام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌های شهر سگزآباد با کمک تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیریت جدید شهری توسط شورای اسلامی به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفته است.

کیانی با اشاره به توسعه عمرانی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و ورزشی این شهر، بر تلاش همگانی برای بروز تحولات اساسی در سیمای شهری سگزآباد تأکید کرد.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور ارائه عملکردها، تلاش‌ها و خدمات ارزشمند نظام باید تلاش کرده و با بهره‌گیری از ابزار مطبوعات فعالیت‌های خود را به عموم مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی ارتقای شهر سگزآباد را در رأس اولویت‌های متولیان شهری دانست و تصریح کرد: ساختن شهری ایده‌آل با امکانات مدرن، فضای سبزی مناسب و سیمای شایسته قطعاً جزو انتظارات شهروندان سگزآّبادی است که باید بیشتر تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/77005/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول