اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قطار نمایشگاه‌های بهاره به جنوب کرمان رسید

اسکندری‌نسب: کالاها با تخفیف 15 درصد عرضه می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را پنج تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار در نمایشگاه‌های بهاره تهیه کنند.

اسکندری‌نسب: کالاها با تخفیف 15 درصد عرضه می‌شود

محمود اسکندری‌نسب امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در راستای تأمین اقلام مورد نیاز مردم در ایام نوروز و جلوگیری از تورم مقطعی ناشی از تقاضای زیاد روزهای پایانی سال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان جیرفت برپا شد.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه‌ها در تمامی شهرستان‌های جنوب کرمان تصریح کرد: مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را پنج تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار در نمایشگاه‌های بهاره تهیه کنند.

اسکندری‌نسب بیان داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهرستان کهنوج از پنجم تا 15 اسفند ماه سال جاری با 150 غرفه ، شهرستان عنبرآباد با 100 غرفه از 17 تا 26 اسفند ماه و در بخش اسماعیلی بلوک با 75 غرفه از اول تا دهم اسفند ماه برپا است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه های منطقه جنوب کرمان با اولویت فروش کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، آجیل و خشکبار فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: این نمایشگاه در شهرستان جیرفت از پنجم تا 15 اسفند نمایشگاه با 350 غرفه دایر است.

انتهای پیام/80004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول