اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت امیدیه:

هدف از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تنظیم قیمت‌های شب عید است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت امیدیه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، تنظیم و کنترل بازار و قیمت‌های شب عید است.

هدف از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره تنظیم قیمت‌های شب عید است

علی شریفات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: در نمایشگاه بزرگ بهاره‌ای که در شهرستان امیدیه برپا شده است، کالاها با تخفیف 20 درصدی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره، تنظیم و کنترل بازار و قیمت‌های شب عید است تا جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شده و رضایتمندی شهروندان جلب شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت امیدیه همچنین عنوان کرد: هر ساله در پایان سال و ایام منتهی به عید نوروز با افزایش تقاضای کالاهای اساسی روبرو هستیم، که متناسب با این ایام نمایشگاه‌هایی به منظور تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مردم و در کل مدیریت بازار و حفظ جو روانی و عرضه به موقع محصولات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها سعی می‌شود مکان‌هایی به منظور دسترسی آسان و راحت مردم به این کالاها فراهم شود که امسال نیز طبق سنوات گذشته نمایشگاه‌های بهاره را با اولویت نخست برای عرضه کالاهای اساسی مثل پوشاک، مواد غذایی، آجیل و سایر نیازمندی‌های نوروز مردم در نظر گرفته‌ایم.

شریفات در پایان گفت: معمولا این نمایشگاه‌ها برای قشر متوسط جامعه برگزار می‌شود و متناسب با جامعه هدف این کالاها در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول