اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل:

16 هزار ازدواج در اردبیل به ثبت رسیده است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: در دفاتر ثبت استان اردبیل از ابتدای امسال تاکنون 16 هزار و 450 مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

16 هزار ازدواج در اردبیل به ثبت رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام دهقانی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ثبت و اسناد شهرستان نیر اظهار داشت: در مقابل این تعداد ازدواج بیش از دو هزار طلاق نیز در این استان در دفاتر رسمی به ثبت رسیده که به نسبت سال گذشته این میزان ثبت طلاق رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ثبت اسناد در اجرای طرح کاداستر مصمم بوده و تلاش می‌کند تا با در نظر گرفتن تمام جوانب امر این طرح را به یک سرانجام مناسب برساند، تصریح کرد: ثبت اسناد و املاک استان اردبیل در سال‌جاری بیش از یک میلیارد تومان درآمد داشته که این میزان درآمد رشد 23 درصدی را به نسبت سال گذشته نشان می‌دهد.

دهقانی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا میزان رضایتمندی مردم را افزایش داده و مراجعات آنها را به حداقل برسانیم که با توجه به ارزیابی‌های انجام شده ارائه خدمات الکترونیکی به رضایتمندی بیشتر مردم منجر شده است.

این مسئول اضافه کرد: با صدور اسناد تک برگی مردم به راحتی می‌توانند دفترچه اسناد قدیمی خود را تغییر دهند به طوریکه ما در سال‌های اخیر توانسته‌ایم 42 هزار سند مالکیت و بیش از یک‌هزار و 700 سند مالکیت دولتی صادر کنیم.

وی از افزایش 60 درصدی صدور اسناد مالکیت برای اراضی و املاک دولتی خبر داد و بیان کرد: منابع طبیعی، آبخیزداری و بنیاد مسکن به رغم مشترکات زیاد با ثبت اسناد کمترین همکاری را با این مجموعه داشته و ضروری است در تقویت این ارتباط تلاش شده و بازنگری اساسی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یادآور شد:‌ صدور اسناد مالکیت برای روستاییان به حل بسیاری از مشکلات آنها کمک کرده به طوریکه هم اکنون آنها با بهره‌گیری از اسناد مالکیت می‌توانند در دریافت تسهیلات بانکی از آن به عنوان وثیقه استفاده کنند.

دهقانی ادامه داد: در شهرستان نیر تلاش بر این است تا صدور اسناد مالکیت با سرعت و دقت نظر بیشتر انجام شود که انتظار می‌رود خود روستاییان به دریافت سند مالکیت معتبر اقدام کنند چرا که بسیاری از مشکلات ما در مراکز قضایی و دادگاه‌ها مربوط به معضلات و مشکلات این حوزه است.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول