اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پیام‌نور بیجار خبر داد

کسب رتبه چهارم کشوری مسابقات رباتیک توسط جوانان بیجاری

سرپرست دانشگاه پیام نور بیجار از کسب رتبه چهارم مسابقات کشوری رباتیک توسط تیم 6 نفره جوانان دیار بیجار گروس خبر داد.

کسب رتبه چهارم کشوری مسابقات رباتیک توسط جوانان بیجاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، هوشنگ گوهرچینی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور سرپرست فرمانداری و اعضای این ستاد در سالن جلسات شهدای گمنام برگزار شد با بیان اینکه جوانان بیجاری از توان و استعدادهای فراوانی برخوردار هستند، کسب مقام چهارم در مسابقات کشوری رباتیک به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات افتخاری برای بیجار و استان کردستان بیان کرد.

به گفته گوهرچینی، این مسابقات هم در گروه دانشگاهی و هم آزاد برگزار شد و صاحبان علم و اندیشه بیجاری با تمامی کمبود امکانات توانستند مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه باید به جوانان فرصت ارائه نظرات و توانایی‌های خود در هر زمینه‌ای را داد، گفت: اعتماد به توانایی‌های جوانان و و بهره‌گیری از آن انگیزه این قشر و اعتماد به مدیران را افزایش خواهد داد.

به گفته گوهرچینی، جوانان با خودباوری می‌توانند در همه زمینه‌ها موفق بوده و این موفقیت‌های کسب شده در عرصه‌های جهانی بدرخشد.

سرپرست دانشگاه پیام نور بیجار بر تقویت توان فنی و تکنولوژی جوانان تأکید کرد و گفت: تمامی جوامع کنونی با بهره‌گیری از توانایی و استعدادهای جوانان در حال پیشرفت هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جوانان مبنی بر اینکه جوانان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت هستند، تصریح کرد: جوانان در تمامی حرکات سیاسی، فرهنگی، سازندگی و غیره از تمام اقشار جامعه جلوتر هستند.

انجام 55 برنامه فرهنگی در دانشگاه پیام نور بیجار

سرپرست دانشگاه پیام نور بیجار از اجرای 55 برنامه فرهنگی در دانشگاه پیام نور بیجار خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت و بهره‌گیری از خلاقیت جوانان صورت می‌گیرد.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها در راستای مقابله با تبلیغات سوء گسترده دشمن که با هدف گمراه‌سازی جوانان انجام می‌شود، تأکید کرد.

به گفته این مسئول، ضروری است جوانان را از طریق برنامه‌های فرهنگی در مسیر روشن با اهداف متعالی قرار داده تا از رسیدن به بی‌هویتی این قشر در جامعه جلوگیری کنیم.

گوهرچینی بر تدوین برنامه‌های راهبردی در حوزه جوانان در شهرستان بیجار تأکید کرد و گفت: می‌توان با تدوین این برنامه‌ها برای پیشرفت بیجار گام‌های مثمرثمری برداشت و به آینده درخشان این خطه امیدوار بود.

بیجار منطقه برجسته در حیطه زمین‌شناسی

گوهرچینی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور یکی از معدود دانشگاه‌هایی است که دارای رشته زمین‌شناسی است از پذیرش دانشجویان در مقطع ارشد در این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی بر معرفی بیجار به عنوان مناطق برجسته در حیطه زمین‌شناسی تأکید کرد و گفت: این شهرستان منطقه‌ای ویژه و برجسته در حیطه زمین‌شناسی است و دانشجویان تمامی دانشگاه‌های کشور می‌توانند از این موقعیت علمی بهره کافی ببرند.

گوهرچینی در ادامه خواستار اختصاص سالن‌های ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان به دانشگاه پیام نور شد و گفت: متأسفانه بخشی از هزینه‌های دانشگاه برای اجاره سالن‌های ورزشی صرف می‌شود و با اختصاص این سالن‌ها به دانشگاه می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور بیجار در پایان خواستار جلوگیری از موازی‌کاری اجرای برنامه‌ها با هدف کاستن از هزینه‌ها و انسجام و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی شد.

انتهای پیام/79015/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول