اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز به تصویب رسید

طرح تفصیلی شهر مهاباد در کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی

طرح تفصیلی شهر مهاباد در کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی به تصویب رسید.

طرح تفصیلی شهر مهاباد در کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون ماده 5 آذربایجان غربی، اظهار داشت: رشد و توسعه شهرها باید متناسب با اصول و ضوابط شهرسازی و همچنین با توجه به طرح‌های جامع و تفصیلی صورت گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و همچنین دستگاه‌های مربوطه انتظار می‌رود که در نهادینه نمودن رعایت قوانین و ضوابط شهرسازی در ساخت و ساز مساکن بخصوص در بحث بلندمرتبه سازی تلاش‌ها و تدابیر لازم را به‌کار گیرند.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم حفظ فضاهای سبز، اراضی کشاورزی و باغات در شهرها، گفت: قصد و اراده شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها باید بر حفظ و عدم تغییر کاربری فضاهای سبز و باغات در شهرها استوار باشد.

سعادت تاکید کرد: جلوگیری از تفکیک‌های غیرمجاز اراضی در شهرها از دیگر مواردی است که باید در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد.

در ادامه این جلسه طرح افزایش تراکم ساختمانی در شهر میاندوآب نیز توسط مهندس مشاور طرح، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب ارائه شد که با موافقت اعضاء مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/61001/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول