اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کهنوج:

طرح تفصیلی شهرهای جنوب کرمان باید بازبینی شود

شهردار کهنوج گفت: یکی از مشکلاتی که تمام شهرداری‌های جنوب کرمان با آن مواجه هستند، طرح تفصیلی شهر است که در صورت امکان پس از مراحل قانونی باید بازبینی شود.

طرح تفصیلی شهرهای جنوب کرمان باید بازبینی شود

عباس عطاپوروزیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که تمام شهرداری‌ها با آن مواجه هستند، طرح تفصیلی شهر است که همه درخواست دارند تا در صورت امکان طرح تفصیلی تمام شهرهای جنوبی استان کرمان پس از مراحل قانونی بازبینی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر شهرهای جنوب کرمان منبع درآمد خاص عوارض از معادن و ... ندارند در صورت امکان نظر استان باید بر مناطق جنوبی یک نگاه ویژه به عنوان مثال وام‌های بلندمدت با سود کم باشد.

شهردار کهنوج تصریح کرد: از مردم شهرستان‌های جنوبی تقاضا داریم که در نمای ساختمان‌های خود طبق توصیه مقام معظم رهبری از فرهنگ اسلامی استفاده کنند چراکه نظم و زیبایی خاصی به شهر می‌بخشد.

وی عنوان کرد: همچنین مردم با جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی خود از کوچه و خیابان در حفظ و حراست فضای سبز بکوشند و همکاری لازم را با ماموران شهرداری انجام دهند.

انتهای پیام/80030/م10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول