اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی:

منطقه آزاد ارس خانه میهمانان استان آذربایجان شرقی است

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: منطقه آزاد ارس خانه میهمانان استان آذربایجان شرقی است.

منطقه آزاد ارس خانه میهمانان استان آذربایجان شرقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، فرزین حق‌پرست ظهر امروز در آیین افتتاح هتل آلتین ارس اظهار کرد: منطقه آزاد ارس خانه میهمانان استان آذربایجان‌شرقی است و برای توسعه فضاهای اقامتی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در ارس حمایت می کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری موجود در ارس گفت: زیبایی‌های تاریخی و طبیعی موجود در منطقه آزاد ارس همواره موجب ثبت خاطرات بیادماندنی در اذهان گردشگران شده است.

فرزین افزود: باید ظرفیت‌های بالقوه ارس با همت همگانی بالفعل شده و از ظرفیت های این منطقه زیبا بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه همکاری لازم برای رونق سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی ارس را انجام خواهیم داد گفت: ارس استعداد تبدیل شدن به یک یک شهر توسعه یافته و پیشرفته را دارد.

فرزین ارس را فولکولور منطقه عنوان کرد و گفت: باید در عرصه تبلیغات رسانه‌ای و شهری برنامه‌های وسیع‌تری نسبت به آگاهی عموم و سرمایه گذاران انجام شود.

وی آرامش موجود در ارس را با توجه به زیبایی‌های کم نظیر این منطقه مزیتی برای استرس‌زدایی دانست و گفت: سرمایه گذاران و گردشگران ‌با حضور در ارس علاوه بر بهره‌مندی از مزیت‌های اقتصادی آن با گردش در اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آن تجربه‌ای جدید می‌شوند.

 

افتتاح یک باب هتل و رستوران در منطقه آزاد ارس

در آستانه ایام عید نوروز یک باب هتل با سرمایه گذاری بیش از 46 میلیارد ریالی و یک باب رستوران با سرمایه گذاری بیش از 4 میلیارد ریالی بخش خصوصی در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

هتل آلتین ارس در 9 طبقه و با زیربنای دو هزار و 300 متر مربع و یکهزار و 857 متر فضای اقامتی در ارس به بهره برداری رسید و برای 10 نفر شغل ایجاد کرد.

این هتل که با 24 اتاق سه تخته و ظرفیت اقامت 100 نفر در شبانه روز طی 36 ماه احداث شده و با حضور مسولان استانی و منطقه آزاد ارس در میدان مرکزی شهر جلفا به بهره برداری رسید، به پارکینگ اختصاصی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس و دیگر خدمات رفاهی مجهز است.

همچنین رستوران دومینو ارس در با زیربنای 400 متر مربع و اشتغالزایی 10 نفری در منطقه آزاد ارس به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/60003/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول