اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

توانمندسازی مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد است

فرماندار نوشهر گفت: رویکرد و نگاه کمیته امداد رویکرد ارزشمندی است و در جهت توانمندسازی و کرامت بخشیدن به جایگاه انسان است که از این منظر بسیار خوب عمل کرده است.

توانمندسازی مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی‌اویلی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید کمیته امداد امام شهرستان نوشهر گفت: کمیته امداد همواره حمایت‌های بسیار خوب و مطلوبی از اقشار محروم جامعه به‌ عمل آورد و سبب توانمند شدن بسیاری از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد شد.

قمی‌اویلی افزود: نقش حضرت امام خمینی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کاملا آشکار است و به لطف خدا اکنون شاهد صدور انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه هستیم که از انقلاب ما تاثیر پذیرفتند.

وی بیان داشت: رویکرد و نگاه کمیته امداد رویکرد ارزشمندی است و در جهت توانمندسازی و کرامت بخشیدن به جایگاه انسان است که از این منظر بسیار خوب عمل کرده است.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: فرهنگ آموزش و مهارت‌آموزی برای متقاضیان جویای کار باید در شهرستان نوشهر ترویج شود چرا که عامل بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به‌خاطر وجود معضل بیکاری است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد فضای روانی مثبت و خوبی را در جامعه به وجود آورده است اظهار داشت: فراهم کردن 5 هزار و 500 فرصت شغلی برای خانواده‌های زیرپوشش این نهاد کار بزرگی است و باید این حرکت‌های بزرگ فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول