اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی خوسف خبر داد

بهره‌مندی 2041 سالمند از حمایت‌های کمیته امداد خوسف

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف از رشد 75 درصدی جامعه سالمندان زیرپوشش در این شهرستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون 2 هزار و 41 سالمند از حمایت‌های کمیته امداد خوسف بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 2041 سالمند از حمایت‌های کمیته امداد خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی مجموع مددجویان زیرپوشش این اداره را 6 هزار و 54 نفر برشمرد و اظهار کرد: با توجه به آمار 5 هزار و 494 نفری افراد زیرپوشش کمیته امداد خوسف در سال گذشته، جذب مددجویان در سال‌جاری با رشد 10 درصدی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد خانوار زیرپوشش این مرکز در سال گذشته 2 هزار و 618 مورد بوده که در سال‌جاری با رشد 6 درصدی به رقم 2 هزار و 763 خانوار رسیده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف ادامه داد: این نهاد در بحث آمار مددجویان مستمری‌بگیر، در سال‌جاری رقم کاهشی سه درصدی را به ثبت رسانده و آمار این افراد از 2 هزار و 371 خانوار به 2 هزار و 295 خانوار کاهش یافته است.

لطفی از رشد 5 درصدی آمار پذیرش شدگان زیرپوشش این مجموعه خبر داد و خاطرنشان کرد: آمار پذیرش شدگان زیرپوشش کمیته امداد خوسف که در سال گذشته یک‌هزار و 164 خانوار بوده در حال حاضر یک‌هزار و 227 خانوار است.

وی به رشد 51 درصدی پذیرش شدگان غیر زیرپوشش اشاره کرد و ادامه داد: خانواده‌های پذیرش شده غیر زیرپوشش که به صورت غیرمستمر از خدمات و حمایت‌های این مرکز بهره‌مند می‌شوند، در سال گذشته 460 خانوار بوده که در سال جاری به 695 خانوار افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوسف در ارتباط با جامعه هدف این مجموعه که از خدمات موردی استفاده می‌کند، تصریح کرد: خدمات تک و چند موردی مجموعه به مددجویان در سال گذشته به 247 خانوار ارائه شده که در سال‌جاری با رشد 89 درصدی به 468 خانوار تعلق گرفته است.

لطفی گفت: کمیته امداد خوسف در حال حاضر یک‌هزار و 77 زن سرپرست خانوار و 438 دختر بازمانده از ازدواج که بیش از 25 سال سن دارند را زیرپوشش دارد.

انتهای پیام/22482/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول