اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال کشوری به میزبانی دهدشت

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه از برگزاری مسابقات فوتسال کشوری به میزبانی دهدشت خبر داد و گفت: افتتاحیه این مسابقات هشتم اسفندماه برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات فوتسال کشوری به میزبانی دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، مسیح موسوی ظهر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: به علت تغییرات مدیریتی در وزارت ورزش و به تبع آن پروسه زمانی انتخاب مدیرکل استانی، ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مدت 58 روز در بلاتکلیفی بسر برد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با اشاره به برگزاری دیرهنگام ستاد ساماندهی جوانان کهگیلویه، نشست امروز را نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان عنوان کرد.

موسوی از برگزاری مسابقات فوتسال کشوری به میزبانی دهدشت خبر داد و افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان به مدت پنج روز در دهدشت دنبال خواهد شد.

این مسئول خواستار همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری خوب این دوره از مسابقات شد و ابراز داشت: مسابقات فوتسال کشوری هشتم اسفند جاری در دهدشت آغاز و تا دوازدهم اسفند ادامه دارد.

به گفته موسوی تیم‌هایی از استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه،اصفهان و فارس در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

موسوی هم‌چنین برگزاری جام محلات با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی را از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان عنوان کرد.

انتهای پیام/82016/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول