اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزین دبیری:

دبیری بعد از تراکتور قهرمان می‌شود/ حفظ رکورد بردهای خانگی تیم دبیری

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: بعد از قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی، تیم فوتسال دبیری تبریز دومین عنوان قهرمانی را به ورزش تبریز به ارمغان خواهد آورد.

دبیری بعد از تراکتور قهرمان می‌شود/ حفظ رکورد بردهای خانگی تیم دبیری

فرزین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پس از باخت ناباورانه دبیری برابر تیم قعر جدولی راه ساری تمرینات تیم به صورت منظم زیر کادر فنی برگزار شد و تیم آماده بازی حساس برابر شهید منصوری قرچک شد.

وی افزود: منصوری قرچک از تیم‌های خوب فوتسال ایران است که چندین سال است استخوان‌بندی خود را حفظ کرده و از دو ملی‌پوش نیز بهره می‌برد و اگر این تیم موفق به شکست ما می‌شد، با توجه به بازی خانگی که با گیتی‌پسند داشت؛ مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌شد.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: در برابر منصوری شاهد بازی خوبی از تیم دبیری بودیم و با این پیروزی رکورد برد در تمام بازی‌های خانگی را حفظ کرده و امیدواریم با ادامه روند پیروزی‌های تیم بعد از تیم تراکتورسازی دومین جام قهرمانی را برای ورزش تبریز به ارمغان آوریم و هواداران تیم دبیری و ورزش‌دوستان تبریز را خوشحال کنیم.

شوک به شهرداری ساوه جواب داده است

فرزین دبیری در مورد بازی بعدی تیمش در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: تیم شهرداری ساوه توسط سید مهدی ابطحی که از مربیان خوب فوتسال ایران است، بسته شده است و هفته گذشته برای تغییر روند نتایج این تیم با تغییر مربی شوک وارد شده که با پیروزی شهرداری ساوه بر هلال احمر در تبریز نیز تغییرات صورت گرفته در تیم شهرداری ساوه جواب مثبت داده و این تیم در تلاش است که خود را از جمع تیم‌های در معرض سقوط جدا کرده و در حاشیه امنیت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بازی با تیم‌های پایین جدولی به دلیل سبک بازی انتحاری سخت است، افزود: تیم شهرداری ساوه با تمام قوا به مصاف تیم دبیری تبریز می‌گیرد، اما تیم ما نیز بعد از نتیجه خوب برابر منصوری قرچک، مصمم به پیروزی برابر شهرداری ساوه است تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز خاطر نشان کرد: باخت برابر تیم راه ساری یک هشدار به موقع به تیم دبیری بود تا خود را قهرمان لیگ برتر پیش فرض نکرده و هر چند با نتایج دور رفت در چهار بازی باقیمانده شانس قهرمانی تیم دبیری زیاد است اما هر بازی حکم یک فینال را داشته و گام به گام به سوی قهرمانی حرکت می‌کنیم.

تیم دبیری تبریز با پیروزی 7 بر 3 برابر منصوری قرچک با 52 امتیاز صدرنشینی‌های خود در لیگ برتر را تداوم بخشید.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول