اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مریوان اعلام کرد

بهره‌مندی 5800 خانوار مریوانی از خدمات کمیته امداد

مدیر کمیته امداد مریوان گفت: 5 هزار و 841 خانواده زیر پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات مختلف آن بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 5800 خانوار مریوانی از خدمات کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، علی شهابی امشب در جلسه شورای اداری کمیته امداد با اشاره به اینکه در این شهرستان 5 هزار و 841 خانواده زیر پوشش کمیته امداد هستند، عنوان کرد: مسئولان ذیربط کمیته امداد باتلاش بی‌وقفه خود توانسته‌اند تا به امروز خدمات شایانی به مددجویان زیر پوشش ارائه دهد.

وی ایجاد اشتغال برای جوانان و جویندگان کار را یکی از اقدامات مهم کمیته امداد دانست که در سال جاری بیش از 360 مورد اشتغال برای افراد زیر پوشش این نهاد در مریوان ایجاد شده است.

شهابی تصریح کرد: ارائه کمک‌های مالی به بیش از هزار و 900 نفر از بیماران خاص و همچنین اهدای کمک‌های مالی مستمر به 52 خانواده که سرپرست آنها در زندان است از دیگر کارهایی است که در سال جاری توسط کمیته امداد مریوان انجام شده است.

مدیر کمیته امداد مریوان اظهار داشت: داشتن خانواده‌ای سالم مهم‌ترین رکن اساسی برای توسعه جامعه و داشتن اجتماعی سالم است که کمیته امداد با ایجاد زیرساخت‌های ممکن راه را برای ایجاد این امر مهم هموار می‌کند.

وی آموزش هزار و 373 نفر در زمینه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال پایدار را یکی دیگر از فعالیت‌های مهم کمیته امداد مریوان عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از مهاجرت افراد ساکن در روستاهای سطح شهرستان و برای ایجاد اشتغال در زمینه‌های کشاورزی، زنبورداری و دامداری از طریق فنی و حرفه‌ای این شهرستان آموزش‌های لازم به شیوه کلاس درسی به افراد جویای کار آموزش داده شده است.

شهابی در پایان با اشاره به خلاءهای موجود در امر کمک‌رسانی به خانواده‌های زیر پوشش، عنوان کرد: برخی از خانواده‌های زیر پوشش پیر و از کار افتاده هستند که نمی‌توان انتظار داشت با ایجاد اشتغال مشکلاتشان حل شود که ماهانه مستمری به آنها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/79017/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول