اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بیجار خبر داد

557 خانوار بیجاری زیرپوشش بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار گفت: 557 خانوار بیجاری زیرپوشش این نهاد مشمول دریافت بیمه‌های درمانی هستند.

557 خانوار بیجاری زیرپوشش بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد

مجید خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: در سال جاری تاکنون 5 میلیارد و 400 میلیون ریال به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است.

وی افزود: بیمه درمانی مددجویان کمیته امداد، بیمه‌ای فراتر و گسترده‌تر از سایر بیمه‌ها است که شامل بیمه پایه و مکمل و در امر خدمت‌رسانی به مددجویان بیمار مشغول به فعالیت است.

مدیر کمیته امداد بیجار با اشاره به بیمه‌های اجتماعی گفت: این بیمه شامل سه نوع بیمه از جمله بیمه زنان سرپرست خانوار، بیمه طرح‌های اشتغال و خودکفایی و توزیع بن کودکان است.

خدابخشی اضافه کرد: حدود 88 نفر از زنان مددجو مشمول دریافت بیمه اجتماعی هستند و می‌توانند از تمامی مزایا از جمله بیمه بازنشستگی و درمانی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: بیمه طرح‌های اشتغال و خودکفایی از دیگر بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد است که حدود 260 نفر از مددجویان از این بیمه بهره‌مند هستند.

خدابخشی توزیع بن کودکان را از دیگر خدمات در این زمینه عنوان کرد و گفت: با همکاری مرکز بهداشت به 70 کودک زیر 6 سال مبتلا به سوءتغذیه هر سه ماه یکبار بن خرید اهدا می‌شود که تاکنون 207 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده و 102 میلیون ریال نیز تا پایان امسال هزینه می‌شود.

وی همچنین بیمه مددجویان را شامل چند سر فصل خواند و بیان کرد: طرح اول بیمه مددجویان پرداخت هزینه‌های بیمارستان، خدمات پاراکلینیک و هزینه‌های مربوط به دندانپزشکی است که امسال تا کنون 480 میلیون ریال به 520 نفر مددجو در این سر فصل کمک شده است.

خدابخشی به دومین طرح از بیمه مددجویان اشاره کرد و گفت: 810 نفر از مددجویان روستایی و شهری شهرستان بیجار در قالب برگزاری 27 کلاس، آموزش بهداشت و موضوع‌های مرتبط با بیماری‌هایی همچون سرطان و هپاتیت ارائه شده است.

به گفته مدیر کمیته امداد بیجار، به 7 نفر از بیماران مبتلا به سل، مواد غذایی پروتئینی اهدا شده است.

وی در پایان بهسازی سرویس‌های بهداشتی روستاییان با همکاری واحد عمرانی و مرکز بهداشت شهرستان را از دیگر خدمات کمیته امداد در حیطه کمک‌های بهداشتی به مددجویان عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول