اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:

آماده رویارویی با تیم وحدت آریای تهران هستیم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: آماده رویارویی با تیم وحدت آریای تهران در هفته نوزدهم لیگ دسته اول هستیم.

آماده رویارویی با تیم وحدت آریای تهران هستیم

هماد سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان با اعلام آمادگی تیمش و انجام منظم تمرینات اظهار کرد: اوضاع بسیار خوبی بر تیم حاکم است و آماده رویارویی با تیم وحدت آریای تهران در هفته نوزدهم لیگ دسته اول هستیم.

وی ادامه داد: صدرنشینی را در حالی به دست آوردیم که استحقاق آن را داریم اما باید از این فرصت استفاده کرد و ایمن، جایگاه را حفظ کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: هفته گذشته بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم در واقع پیروز فینال زودرس لیگ دسته اول بسکتبال در آبادان بودیم و از این بابت خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم این صدرنشینی را حفظ کنیم.

سامری افزود: تیم بهشت هیرکان گرگان یک مجموعه باشخصیت با کارد فنی کارنامه‌دار است؛ در مقابل این تیم گرچه سخت توانستیم به پیروزی برسیم ولی اعتقاد دارم در بازی رفت بیشتر اسحقاق پیروزی را داشتیم.

وی تاکید کرد: غیرت و تعصب بازیکنانم را ستایش می‌کنم چراکه 2 تن از بسکتبالیست‌های تیم ما با پای مصدوم و با وجود تاکید پزشک، اصرار بر بازی کردن داشتند و در طول مسابقه هم تمام تلاش خود را کردند.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان تاکید کرد: دست تک تک بازکنانم را می‌فشارم و به‌ خاطر تمام فداکاری‌هایی که برای این تیم به خرج دادند ازآن‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته نوردهم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، جمعه نهم اسفندماه در تهران میهمان تیم وحدت آریا خواهد بود.

این تیم هفته گذشته در آبادان موفق شده بود تیم صدرنشین بهشت هیرکان گرگان را از پیش روی بردارد و جای این تیم را در رده اول جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول بگیرد.

انتهای پیام/72013/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول