اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پسر طلایی مادرید برابر طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود

حاج‌رسولیها: غیرت و تعصب برگ برنده سپاهان مقابل السد است

مربی سابق ذوب‌آهن با بیان اینکه غیرت و تعصب بازیکنان سپاهان می‌تواند برگ برنده آنها مقابل السد باشد، گفت: رائول گونزالس که به پسر طلایی مادرید مشهور است خیلی نمی‌تواند به سپاهان آسیب برساند.

حاج‌رسولیها: غیرت و تعصب برگ برنده سپاهان مقابل السد است

حسن حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی سپاهان و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اطلاعات تیم‌های عربی به طور معمول به خوبی در اختیار است و باید بگویم السد تیم خوبی است که می‌تواند برای سپاهان خطرساز باشد اما طلایی‌پوشان نیز یک تیم بین‌المللی بوده که 10 دوره است در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند و تجربه بسیار بالایی دارد.

وی تصریح کرد: همگان از سپاهان انتظار دارند که بازی‌ها را خوب آغاز کرده و با کسب نخستین سه امتیاز گام محکمی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بردارد.

مربی سابق ذوب‌آهن ادامه داد: انتظار از سپاهان این است که با توجه به اینکه در لیگ خیلی خوب کار نکرده و البته خیلی هم بد نبوده است حداقل در آسیا بتواند نتایج خوبی بگیرد.

وی در ادامه به حضور رائول گونزالس بازیکن سابق رئال در السد قطر اشاره کرد و افزود: این بازیکنان در حال حاضر تنها از تجربه خود استفاده می‌کنند، بازیکنان بزرگی که پا به سن می‌گذارند مد شده که به کشورهای عربی می‌آیند چراکه پول بسیار خوبی را دریافت می‌کنند.

حاج‌رسولی‌ها تاکید کرد: چندین بازیکن دیگر تلاششان را انجام داده و این بازیکنان بزرگ ضربه نهایی را در این تیم‌ها به ثمر می‌رسانند و به همین دلیل خیلی نمی‌توانند خطرساز باشند چراکه سالیان گذشته نیز از این دست بازیکنان مانند ریوالدو و لوکا تونی برابر سپاهان قرار گرفته و خیلی نتوانسته‌اند کار مثبتی انجام دهند.

وی ادامه داد: نام سپاهان نامی است که در آسیا با تجربه بوده و بازیکنانی مانند نویدکیا، هادی عقیلی، احمدی و پاپی از تجربه بالایی در این تیم برخوردار هستند.

پیشکسوت فوتبال  اصفهان با اشاره به درگذشت همسر محمدعلی احمدی مدافع سپاهان تاکید کرد: جا دارد از همین‌جا نیز به این بازیکن بابت فوت همسر عزیزش تسلیت عرض کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنید سپاهان برابر السد سه امتیاز را بگیرد یا خیر؟ گفت: چراکه نه، این موضوع دور از ذهن نیست و باید بگویم با توجه به اینکه السد هم تیم ریشه‌دار و قدیمی در قطر است و با توجه به اینکه تیم‌های عربی از نظر مالی و سخت‌افزاری بسیار بسیار قوی‌تر از ما هستند اما بازیکنان ایرانی از نظر تعصب، غیرت، هوش و ذکاوت و اینکه چه هنگام چه ضربه‌ای را وارد کنند ما ایرانی‌ها برتر از آنها هستیم.

انتهای پیام/63020/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول