اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

125 میلیارد تومان بودجه 93 متروی اصفهان غیر‌نقدی است

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 200 میلیارد تومان به صورت نقدی و 125 میلیارد تومان غیر‌نقدی به پروژه متروی اصفهان اختصاص داده شده است.

125 میلیارد تومان بودجه 93 متروی اصفهان غیر‌نقدی است

رضا امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تصویب بودجه سال آتی شهرداری اصفهان به میزان 2 هزار و 400 میلیارد تومان اظهار کرد: البته لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری به میزان 2 هزار و 200 میلیارد تومان بوده که در جلسات و کمیسیون‌های برگزار شده توسط اعضای شورای شهر اصلاحاتی در این لایحه صورت گرفته و سپس 2 هزار و 400 میلیارد تومان بودجه برای سال آتی شهرداری مورد تصویب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان در بودجه سال آتی شهرداری دو بخش راهبردی، توصیه‌ای و سپس اقدامات ردیف‌های اعتباری را باید براساس ضوابط و دستور‌العمل‌های مورد نظر به شهرداری اعلام کند، اضافه کرد: شهرداری نیز باید از بودجه براساس این ضوابط و دستور‌العمل‌ها برای انجام اقدامات و برنامه‌های خود در شهر استفاده کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه 86 درصد بودجه سال آتی شهرداری اصفهان عمرانی است و 14 درصد این بودجه به مباحث جاری اختصاص دارد، تصریح کرد: دو برابر شدن بودجه برنامه‌ای سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان از موارد مورد نظر در این بودجه است.

وی با اشاره به اینکه این بودجه به صورت عمومی در دل محلات موجود در سطح شهر هزینه می‌شود، ادامه داد: تقویت فضای سبز شهر با استفاده از صندوق توسعه فضای سبز از ردیف‌های محرومیت‌زدایی بودجه سال آتی شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

امینی با بیان اینکه پروژه قطار شهری به عنوان یکی از راهبرد‌های شهر تلقی می‌شود و قطار شهری به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل عمومی آسان، راحت و سریع است، تاکید کرد: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان 200 میلیارد تومان به صورت نقدی و 125 میلیارد تومان غیر‌نقدی به پروژه متروی اصفهان اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اینکه 50 میلیارد تومان از بودجه نقدی متروی اصفهان با استفاده از تسهیلات بانکی تامین می‌شود، گفت: امیدواریم که با اختصاص بودجه 325 میلیارد تومانی به متروی اصفهان شاهد تسریع در اجرای این پروژه باشیم.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول