اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست اعضای شوراهای اسلامی استان مرکزی

نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از محل اعتبارات شهرداری‌ها پرداخت شود

رئیس شورای اسلامی استان مرکزی گفت: اعضای شوراهای اسلامی استان مرکزی خواستار پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از محل اعتبارات شهرداری‌ها شدند.

نیم درصد سهم کتابخانه‌ها از محل اعتبارات شهرداری‌ها پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید مهدی ساداتی بعد از ظهر امروز در دومین نشست اعضای شوراهای اسلامی استان مرکزی که با حضور اعضاء در اراک برگزار شد، اظهار داشت: همچنین اعضای شورا در این جلسه با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و لزوم گسترش مراکز کتابخانه‌‌ای خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در این حوزه‌ها شدند.

به گفته وی در این نشست حسین پوریا به عنوان نماینده شورای اسلامی استان در کارگروه شورای پژوهش و حجت‌الله احمدی به عنوان نماینده شورا در کارگروه صنعت و معدن و تجارت انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی استان مرکزی در ادامه از تصویب برنامه‌های سال آینده شورا خبر داد و خاطر نشان ساخت: برگزاری جلسه با حضور مدیران استان، نشست با استاندار مرکزی، بازدید از هفت شهر استان، نشست با 9 مدیر کل،  توجه به مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و تخصیص اعتبارات لازم برای حل آنها و شرکت در جلسات شهرداران از مهم‌ترین برنامه‌های این شورا در سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/87005‌/ش10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول