اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد معرفی شد

با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران سیدتقی کیا به عنوان فرمانده جدید سپاه محمودآباد معرفی و از تلاش‌های قاسم حسین‌‌پور قدردانی شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، صبح امروز با حضور سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران و مسئولان شهرستانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمودآباد معرفی شد.

در این مراسم که با حضور ائمه جمعه محمودآباد و سرخ رود و فرماندهان سپاه شهرستان‌های همجوار و نیروهای نظامی و انتظامی همراه بود، سیدتقی کیا که تا قبل از این به عنوان جانشین فرماندهی سپاه محمودآباد مشغول بود به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معارفه و از تلاش‌های قاسم حسین‌پور فرمانده سابق قدردانی شد.

فرمانده سپاه سابق ناحیه محمودآباد در ابتدای این مراسم بیان داشت: خدمت در سنگر بسیج دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و آرمان‌های نظام و شهداست و از بهترین خدمت‌ها است و برخود می‌بالم که در لباس بسیج به عنوان سرباز نظام بیش از سی سال خدمت کردم.

قاسم حسین‌پور خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رسالت ما در بسیج تربیت صالحین و سرباز برای ولایت فقیه است و به نوبه خودم از حسن تعامل مدیران ادارات و دستگاه‌ها و پاِیگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان در اجرای برنامه‌های سپاه شهرستان تقدیر می‌کنم.

سیدتقی کیا فرمانده جدید سپاه ناحیه محمودآباد نیز در ادامه با تقدیر از فرماندهی سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: از اینکه فرصت سربازی در رکاب ولایت برای این حقیر مهیا شد خداوند متعال را شکرگزارم و از اعتماد فرماندهی سپاه کربلای مازندران سپاسگزارم.

وی با اشاره به تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی شهرستان در پیشبرد اهداف عالیه بسیج مردمی یادآور شد: بسیج متعلق به همه مردم است و ما به عنوان خادم در کنار مردم احساس غرور می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد نیروی مقاومت بسیج به نقطه‌هایی برسد که مورد نظر بنیانگذار انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی از سوی دستگاه‌های اجرایی و خانواده شهدا و ایثارگر به پاس زحمات قاسم حسین‌پور در دوران مسئولیت به عنوان فرمانده سپاه محمودآباد به وی اهدا شد.

انتهای پیام/86013/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول