اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

سخنگوی وزارت دفاع افغانستان:

قدرت ارتش افغانستان را اثبات می‌کنیم/عملیات «عقاب» برای پاکسازی افغانستان از وجود مخالفان

سخنگوی وزارت دفاع افغانستان با اشاره به توانمندی نظامیان افغان اظهار داشت: سال آینده حملات شدیدی به نام «عقاب» برای پاکسازی مناطق مختلف افغانستان از وجود مخالفان آغاز می‌شود و سال آینده سال قدرت ارتش و پلیس افغانستان خواهد بود.

قدرت ارتش افغانستان را اثبات می‌کنیم/عملیات «عقاب» برای پاکسازی افغانستان از وجود مخالفان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «ظاهر عظیمی»، سخنگوی وزارت دفاع افغانستان در نشستی خبری در کابل اعلام کرد که سال آینده سال قدرت ارتش و پلیس افغانستان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتش ملی افغانستان به کمک وزارت کشور و ریاست امنیت ملی این کشور در بهار سال آینده حملات شدیدی را برای پاک‎سازی مناطق مختلف افغانستان از وجود مخالفان دولت و مساعدسازی زمینه برگزاری انتخابات آغاز خواهند کرد.

عظیمی افزود: به مخالفان و حامیان آنان نشان داده خواهد شد که نیروهای امنیتی افغانستان توان تأمین امنیت افغانستان و دفع حملات شرورانه آنان را دارند.

نیروهای امنیتی افغان توان تأمین امنیت کشورشان را دارند

سخنگوی وزارت دفاع افغانستان به نزدیکی زمان خروج کامل نظامیان خارجی اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی افغانستان با جدیت و قاطعیت تمام به جهانیان ثابت خواهند کرد در نبود نظامیان خارجی توان تأمین امنیت کشور خود را دارند.

این اظهارات در حالی صورت می‎گیرد که مسئولیت‌های امنیتی افغانستان به نیروهای داخلی انتقال یافته و تعداد نظامیان خارجی به کمترین میزان خود رسیده است.

همچنین قرار است امنیت انتخابات ریاست جمهوری افغانستان که تا کمتر از 2 ماه دیگر برگزار خواهد شد توسط نیروهای امنیتی افغان تأمین شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول