اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج:

پیگیری‌های شورای شهر سنندج برای احداث فرهنگسرا بی‌نتیجه مانده است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج با بیان اینکه درخواست احداث فرهنگسرا را با شهرداری مطرح کرده‌ایم گفت: پس از گذشت دو ماه نه کسی پاسخگو بوده و نه اقدامی انجام شده است.

پیگیری‌های شورای شهر سنندج برای احداث فرهنگسرا بی‌نتیجه مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، غریب سجادی امشب در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای این شهر گفت: تشکیل جلسات این کمیسیون با حضور فعالان فرهنگی از وعده‌هایی بود که با قوت آن را پیگیری می‌کنیم.

وی عدم استفاده از نظرات و راهنمایی مشاوران را یک نقطه ضعف بزرگ در دوره‌های قبلی شورای شهر دانست و افزود: به همین دلیل بود که یکی از محوری‌ترین شعارهای اعضای شورای جدید، استفاده از همفکری بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج، تصریح کرد: طی چند ماهی که از آغاز فعالیت شورا سپری می‌شود، تلاش فراوانی کردیم اما نتیجه مورد نظر تاکنون حاصل نشده است.

سجادی با بیان اینکه این مسئله نیاز به آسیب‌شناسی و واکاوی دارد گفت: خروجی نهایی جلسات مشورتی باید اثر مستقیم بر روی افزایش رفاه شهروندان سنندجی داشته باشد.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه اجرا، اظهار کرد: با وجود آنکه انتخاب شهردار به درستی صورت گرفت، اما در برخی حوزه‌ها کارها آنگونه که شایسته بود عملیاتی نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج با بیان اینکه در این زمینه توجیهی قابل قبول نیست، گفت: مهم‌ترین مسئله فعلی، عدم مشورت‌پذیری در مدیریت و عملیاتی کردن تصمیمات است.

سجادی در ادامه با تأکید بر تلاش بیشتر برای فعال‌سازی کمیسیون فرهنگی شورا، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک چهار همایش در سطح شهر برگزار خواهد شد که شورا و شهرداری سنندج از حامیان آنها خواهند بود.

وی با یادآوری برگزاری 3 برنامه در پردیس سینمایی بهمن و مجتمع فرهنگی فجر سنندج، هدف از این اقدام را ایجاد فضایی شاد و معرفی فرهنگ و هنر شهر عنوان کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه نباید در طراحی برنامه‌های فرهنگی، مناسبت محور عمل کرد گفت: در نظر داریم برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را برای سال آینده به خوبی تدوین کنیم.

سجادی در پایان با بیان اینکه از دو ماه پیش درخواست مطالعات اولیه برای احداث فرهنگسرا را با شهرداری مطرح کرده‌ایم گفت: اما متأسفانه با وجود نامه‌نگاری‌های فراوان پس از گذشت این دو ماه، نه کسی پاسخگو بوده و نه اقدامی انجام شده است.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول