اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتسال راه ساری:

ساری برای بقا در لیگ فوتسال امید دارد

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری در آستانه بازی تیمش مقابل عملیات غیرصنعتی ماهشهر گفت: برای بقا در لیگ هنوز امید داریم.

ساری برای بقا در لیگ فوتسال امید دارد

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این هفته در خانه میزبان عملیات غیرصنعتی ماهشهر هستیم که برای پیروزی در این بازی امیدواریم.

وی تصریح کرد: هفته گذشته بازیکنان راه ساری در یک بازی سخت و دشوار کار بزرگی انجام دادند که به شایستگی به یک امتیاز بازی دست یافتند.

مدیرعامل فوتسال راه ساری با اشاره به کسب سه امتیاز باارزش تیمش مقابل حریف تبریزی، ابراز داشت: بازیکنان راه ساری موفق شدند در یک بازی جذاب خارج از خانه تیم شهرداری تبریز را متوقف کنند.

وی از آمادگی خوب و بالای بازیکنان راه ساری مقابل عملیات غیرصنعتی ماهشهر خبر داد و متذکر شد: بازیکنان راه ساری این هفته توان برد و کسب سه امتیاز این بازی را دارند.

نجاریان ابراز داشت: در این بازی بازیکنان راه ساری برای حفظ سهمیه و ابقا در لیگ فقط برای کسب سه امتیاز ارزشمند به میدان می‌روند.

وی در پایان عنوان کرد: تنها مشکل حال حاضر بازیکنان مسائل مالی است که امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/86005/ذ10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول