اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

به‌دنبال تغییر عجولانه مدیران گیلان نیستم

استاندار گیلان با بیان اینکه بعضی از جابه‌جایی‌ها برای بهبود مدیریتی انجام می‌شود گفت: به‌دنبال تغییر عجولانه مدیران در گیلان نیستیم.

به‌دنبال تغییر عجولانه مدیران گیلان نیستم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به بارش برف اخیر در استان اظهار کرد: بحث‌هایی در بندر انزلی و صومعه‌سرا داریم.

وی به مسدود بدون آبکنار انزلی به مدت سه روز اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش بسیاری در بارش برف اخیر انجام دادند.

نجفی با تاکید براینکه فضای دوران دفاع مقدس باید در جامعه یادآوری شود، بیان کرد: پیشرفت و توسعه کشور به برکت حضور شهدا و خانواده شهدا است.

*حمایت مدیران در اعزام راهیان نور الزامی است

استاندار گیلان حمایت مدیران دستگاه‌های اجرایی در اعزام کاروان‌های راهیان نور را الزامی خواند و تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور نیازمند حمایت جدی مدیران است.

وی به اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید جلسه‌هایی برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها برگزار کرده است.

نجفی با بیان اینکه بخشی از قانون هدفمندی یارانه‌ها در بخش صنعت اجرا نشده بود، خاطرنشان کرد: قرار بود 30 درصد یارانه‌ها به صنعت پرداخت شود.

استاندار گیلان به توجه ویژه دولت در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و یادآور شد: ایران در بخش دریافتی یارانه درمان جزو کشورهای آخر است.

*افزایش قیمت بنزین در سال 93

وی با اشاره به اینکه دولت در بخش صنعت و بهداشت اهتمام ویژه دارد، بیان کرد: سال 93 شاهد افزایش قیمت بنزین هستیم.

نجفی افزایش قیمت بنزین را با شیب ملایم دانست و اظهار کرد: افزایش قیمت در گازوئیل و دیگر بخش‌ها بسیار کم است.

*شرایط شهرهای گیلان با فرهنگ جامعه همخوانی ندارد

استاندار گیلان با بیان اینکه شرایط شهرهای گیلان با فرهنگ عمومی جامعه همخوانی ندارد، تصریح کرد: میراث فرهنگی و محیط زیست باید حضوری فعال در عرصه داشته باشند.

وی بر آمادگی گیلان بر جذب گردشگر در نوروز 93 تاکید کرد و افزود: چهار کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین با اهتمام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در حال انجام است و موجب کاهش بار ترافیکی ورودی استان می‌شود.

نجفی با تاکید براینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان باید در تنظیم بازار و توزیع کالا تلاش ویژه داشته باشد، بیان کرد: آموزش و پرورش هدایت فرهنگیان را به عهده دارد.

استاندار گیلان خواستار اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در استان شد و خاطرنشان کرد: اعتبارات پژوهشی دستگاه‌ها برگشت می‌خورد.

*به‌دنبال تغییر عجولانه مدیران نیستیم

وی به نظام مدیریتی در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال تغییرات عجولانه در استان نیستیم.

نجفی با بیان اینکه مدیران را تنها با نگاه دو دولت جابه‌جا نمی‌کنیم، اظهار کرد: برخی از تغییرات الزامی است و بعضی از جابه‌جایی‌ها برای بهبود مدیریتی انجام می‌شود.

استاندار گیلان تغییر مدیریت در طول زمان را به دلیل تغییر اندیشه و نگاه دولت‌ها عنوان کرد و گفت: رفقای بسیاری در استان‌های مختلف دارم اما برای اینکه در عرصه مدیریتی گیلان خللی ایجاد نشود از مدیران استانی استفاده می‌شود.

وی خواستار فعال شدن مدیران گیلان در عرصه اشتغالزایی شد و بیان کرد: مدیران تا پایان ماه جاری برنامه اشتغالزایی دستگاه‌ها را اعلام کنند.

نجفی با اشاره به اینکه منتظر ارائه برنامه مدیران گیلان هستم، تصریح کرد: اشتغالزایی در برنامه‌ها باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

انتهای پیام/84001 /ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول