اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس

میزان کشفیات مواد مخدر در ایلام 11 درصد افزایش یافت

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام گفت: با تلاش پلیس میزان کشفیات مواد مخدر در ایلام 11 درصد افزایش یافت.

میزان کشفیات مواد مخدر در ایلام 11 درصد افزایش یافت

فردین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام از افزایش 194 درصدی کشف سرقت‌ها در 11ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: با تلاش مجموعه انتظامی شهرستان در 11 ماهه سال جاری شاهد افزایش 194 درصدی کشف سرقت‌ها نسبت به سال گذشته بودیم.

این مسئول انتظامی با اشاره به دستگیری 660 سارق در این مدت افزود: خوشبختانه در این مدت تعداد 829 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان کشف شده است.

پیری افزایش کشف سرقت‌ها را نتیجه تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی شهرستان دانست و اظهار داشت: با فعال کردن منابع و مخبرین و همچنین تغییر تاکتیک و کنترل سارقان آزاد شده و سابقه‌دار موفق به کاهش سرقت‌ها و افزایش کشف سرقت‌ها در 11 ماهه سال جاری شدیم.

وی اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، تشدید گشت‌های خودرویی، طرح تشدید شناسایی و مبارزه با سارقان در کنار همکاری و تعامل خوب مردم با این فرماندهی را از عمده دلایل کاهش وقوع سرقت و افزایش کشفیات در شهرستان ایلام عنوان کرد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در این مدت 11 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر و همچنین بیش از 50 درصد کشفیات مشروبات الکلی نیز از دیگر توفیقات مجموعه انتظامی شهرستان ایلام است.

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام اظهار داشت: مجموعه انتظامی شهرستان با تلاش و جدیت و حمایت مردم و مسئولین طرح‌های ویژه‌ای را برای مهار هر چه بیشتر سرقت‌ها و ایجاد احساس امنیت را در بین مردم در دستور کار دارد.

انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول