اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان خبر داد

تجلیل از 320 دانش‌آموز برتر زنجانی در جشنواره طلوع ولایت

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: از 320 دانش‌آموز برتر ناحیه 2 در جشنواره طلوع ولایت در زنجان تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از 320 دانش‌آموز برتر زنجانی در جشنواره طلوع ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی ظهر امروز در سومین جشنواره طلوع اندیشه ولایت اظهار داشت: جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و ورزشی طلوع ولایت با هدف تشویق دانش‌آموزان برای تلاش در زمینه تولید علم است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در استان خاطرنشان کرد: وظیفه آموزش و پرورش کشف این استعدادها و پرورش آنان برای آینده کشور است.

این مسئول با اشاره به فعالیت دو ماهه برای اجرای این جشنواره اعلام کرد: پرورش استعداد برتر و ایجاد زمینه برای پرورش استعدادها، حمایت تربیتی از دانش‌آموزان برتر، شناسایی دانش‌آموزان دارای استعداد و اشاعه فرهنگ تشویق و ترغیب دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

وی از وجود 110 دانش‌آموز نخبه دارای رتبه 2 و 3 رقمی کنکور در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: از این تعداد 64 دانش‌آموز در ناحیه 2 تحصیل می‌کردند.

بهلولی از وجود 13 حافظ قرآن در ناحیه 2 یاد کرد و متذکر شد: این افراد حافظ کل قرآن هستند و این در حالی است که دانش‌آموزانی داریم که بالای 21 جزء از قرآن را حفظ هستند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از برتری 151 دانش‌آموز زنجانی در مسابقات ورزشی کشوری یاد و اذعان داشت: دانش‌آموزان ناحیه 2 موفق به کسب رتبه سومی در جشنواره خوارزمی شدند.

انتهای پیام/73009/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول