اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس:

تولید بنزین یورو4 برای توزیع در تمام کشور کافی نیست

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد که تولید بنزین یورو 4 برای توزیع در سراسر کشور انبوه نیست و عدم توزیع این تنوع بنزین در اصفهان نیز به این دلیل است.

تولید بنزین یورو4 برای توزیع در تمام کشور کافی نیست

مجید منصوری بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که براساس مصوبه دولت بنزین یورو 4 باید از تیر ماه باید در اصفهان تولید و توزیع می‌شد، اما با وجود گذشت ماه‌ها از این موضوع هنوز شاهد تولید و توزیع این نوع بنزین در اصفهان نیستیم، به نظر شما دلیل این موضوع چیست، اظهار کرد: در حال حاضر بنزین یورو 4 در تهران عرضه شده است.

وی به ضرورت تولید و توزیع بنزین یورو 4 در سراسر کشور و به ویژه در کلان‌شهر‌‌های بزرگ اشاره کرد و ادامه داد: در سطح کشور برای توزیع بنزین یورو 4 در تمام شهر‌ها و کلان‌‌شهر‌ها با مشکل تولید این نوع بنزین مواجه هستیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و ضرورت تولید بنزین با استاندارد یورو 4 در تمام جایگاه‌های سوخت موجود در سطح کشور تصریح کرد: به نظر می‌رسد که تولید بنزین یورو 4 برای توزیع در سراسر کشور انبوه نیست و عدم توزیع این نوع بنزین در اصفهان نیز به این دلیل است.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که تولید بنزین یورو 4 در سطح کشور انبوه باشد، این بنزین به عنوان سوختی استاندارد در تمام جایگاه‌های سوخت توزیع می‌شد، اضافه کرد: به نظر نمی‌رسد که برای توزیع این نوع بنزین در جایگاه‌های سوخت موجود در سطح کشور از نظر وجود امکانات و تجهیزات موجود در این جایگاه‌ها با مشکلی مواجه باشیم.

منصوری بیدکانی با بیان اینکه اصفهان یکی از کلان‌شهر‌های آلوده موجود در کشور تلقی می‌شود، تاکید کرد: استفاده از سوخت استاندارد سبب کاهش آلاینده‌های جوی موجود در اصفهان می‌شود و با توجه به این موضوع تولید و توزیع بنزین یورو 4 به عنوان سوختی استاندارد در اصفهان ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه بنزین یورو 4 نقشی کاهنده در راستای کاهش آلاینده‌های جوی دارد، افزود: در صورت نیاز به امکانات لازم در جایگاه‌های سوخت باید نسبت به تأمین این امکانات و زیر‌ساخت‌های مورد نیاز در جایگاه‌ها به منظور توزیع بنزین یورو 4 اقدام شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: استانداری، محیط زیست و سایر مجموعه‌های مرتبط در استان باید در راستای تولید و توزیع هر چه سریع‌تر بنزین یورو 4 در استان و به ویژه در کلان‌شهر اصفهان پیگیری‌های لازم را انجام بدهند.

انتهای پیام/63004/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول