اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسکن خبر داد

آماده‌سازی و تجهیز 9 مدرسه برای استقبال از مسافران نوروزی بردسکن

فرماندار شهرستان بردسکن از برنامه‌ریزی کامل شهری و خدماتی برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: 9 مدرسه برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی آماده‌سازی و تجهیز شده است.

آماده‌سازی و تجهیز 9 مدرسه برای استقبال از مسافران نوروزی بردسکن

محمداسماعیل یعقوب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: بردسکن در شاهراه چند استان کشور قرار گرفته است و برای زیارت و ورود به پایتخت معنوی ایران از زائران و مسافران به طور ویژه استقبال به عمل می‌آید.

وی افزود: از مدخل ورودی مسافران که از روستای درونه این شهرستان وارد خراسان رضوی و بردسکن می‌شوند، 9 مدرسه شبانه‌روزی تا مرکز  شهرستان آماده شده است.

یعقوب‌زاده ادامه داد: این مدارس برای مسافران و زائران حضرت رضا (ع) از استان‌های یزد، فارس، اصفهان، سمنان، شهر شاهرود، بیارجمند و دیگر شهرهای این مسیر تجهیز شده است.

فرماندار شهرستان بردسکن یادآور شد: در ایام عید نوروز با مشارکت اداره میراث فرهنگی و شهرداری بردسکن برای راهنمایی زائران چادرهای مخصوصی در ورودی و خروجی شهرستان تدارک دیده شده است که زیباسازی و نظافت شهر دوچندان شده؛ شهرداری کار زیباسازی و تغییر مبلمان شهری را از اول اسفندماه آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: کشیک نانوایی‌ها و مراکز خرید و خدماتی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه صنفی به شکل مطلوب در حال برنامه‌ریزی برای مسافران و زائران بوده که امید است زائران حضرت رضا(ع) که مسیر بردسکن را انتخاب می‌کنند؛ از این شهر، اماکن تاریخی و گردشگری بتوانند بهره‌مند شوند.

یعقوب‌زاده به آمادگی 12 کمیته زیرمجموعه ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: بردسکن شهر میوه‌های بهشتی و دارای 22 اثر تاریخی و باستانی از جمله مناره کشمر، مناره فیروزآباد و مسجد کبودان و دیگر نقاط دیدنی است که زائران می‌توانند ماندگاری بیشتری را در بردسکن زیبا داشته و با خاطره خوش این شهرستان را ترک کنند.

وی از نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و شماره تلفن‌های ستاد و محل اسکان مسافران در سطح شهر و ورودی‌های این شهرستان خبر داد.

بردسکن تا مشهد 265 کیلومتر مسافت دارد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول