اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد

فعالیت 30 فروشگاه برگزارکننده جشنواره فروش فرش دستباف

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: 30 فروشگاه در ملایر و همدان برگزارکننده جشنواره فروش فرش دستباف هستند.

فعالیت 30 فروشگاه برگزارکننده جشنواره فروش فرش دستباف

احمد علی‌بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف استان از یکم تا 22 اسفندماه سال جاری اظهار داشت: در این جشنواره، فرش‌های دستباف با تخفیف پنج تا 10 درصدی به خریداران عرضه می‌شود.

وی شعار این جشنواره را «هر فروشگاه، یک نمایشگاه» دانست و ادامه داد: این جشنواره در شهرستان‌های همدان و ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه 30 فروشگاه در این زمینه فعال خواهند بود، ابراز داشت: 13 فروشگاه در ملایر و تعداد 17 فروشگاه نیز در همدان نسبت به فروش فرش دستباف در این جشنواره اقدام خواهند کرد.

وی گفت: سال گذشته تعداد 19 فروشگاه در سطح استان در این زمینه فعال بودند که امسال با رشد بیش از 40 درصدی در این خصوص مواجه بوده‌ایم.

علی‌بابایی افزود: امیدوار هستیم مردم همدان که فرش را به عنوان کالای سرمایه‌ای و هنری می‌پسندند، استقبال خوبی از این جشنواره داشته باشند.

وی فروش بیشتر فرش در جشنواره را زمینه‌ساز توجه به تولید دانست و ادامه داد: با توجه به این مهم شاهد افزایش ایجاد اشتغال در جامعه خواهیم بود.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه امید است مردم با اطمینان خاطر نسبت به خرید فرش دلخواه خود اقدام کنند، ابراز داشت: فروشنده مکلف به ارائه فاکتور ویژه جشنواره به خریدار است.

وی با بیان اینکه فروش اقساطی و یا نقدی فرش دستباف در این جشنواره بستگی به توافق طرفین دارد، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در این زمینه دخالتی نمی‌کند.

علی‌بابایی افزود: فروشندگان مکلف هستند در صورت عدم رضایت خریدار، تا 72 ساعت کالا را تعویض کرده و یا پس گیرند که البته این امر مشروط بر این خواهد بود که کالا بی‌عیب و نقص باشد.

وی گفت: جشنواره فروش فرش دستباف با هدف فراهم کردن فضایی مطمئن فکری برای تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان، تغییر در الگوی مصرف، گسترش فرهنگ استفاده از فرش دستباف و جلب اعتماد نهایی مصرف‌کنندگان آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/89002/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول