اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

تخفیف 5 تا 10 درصدی در جشنواره فرش دستباف آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: فرش‌های دستباف آذربایجان غربی در چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف با تخفیف پنج تا 10 درصدی عرضه می‌شوند.

تخفیف 5 تا 10 درصدی در جشنواره فرش دستباف آذربایجان غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف در آذربایجان غربی، اظهار داشت: این جشنواره از 22 بهمن ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی به اهداف برگزاری چهارمین جشنواره فروش فرش دستباف در آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: معرفی توانمندی‌های استان در حوزه فرش دستباف و ارائه خدمات بهتر به مردم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

اکبری با اشاره به واحدهای صنفی منتخب در شهرستان‌های ارومیه، خوی و میاندوآب، خاطرنشان کرد: 49 واحد صنفی در شهرهای ذکر شده فرش‌های دستباف را با تخفیف 5 تا 10 درصدی به فروش می‌رسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: این استان ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در صنعت فرش‌بافی دارد و فرش‌های دستباف که در این جشنواره عرضه می‌شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

وی ابراز داشت: فرش دستباف آذربایجان غربی بخشی از صادرات غیر نفتی استان را به خود اختصاص داده است و سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به منظور افزایش میزان صادرات این محصول برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام داده است.

اکبری به فعالیت افراد در حوزه فرش دستباف آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: 105 هزار نفر در این زمینه اشتغال دارند.

انتهای پیام/61010/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول