اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های کردستان:

مددجویان زندان‌های کردستان رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن را کسب کردند

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره‌کل زندان‌های استان کردستان گفت: مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری قرآن کریم رتبه دوم را کسب کردند.

مددجویان زندان‌های کردستان رتبه دوم مسابقات کشوری قرآن را کسب کردند

ابوتراب لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسابقات قرآنی مددجویان کشور اخیراً به میزبانی استان اصفهان برگزار شد و مددجویان کردستان با شرکت در بخش حفظ 15 جزء قرآن کریم موفق به کسب این مقام شدند.

وی ضمن تقدیر از مددجویان مقام‌آور در این مسابقات، زندان‌های کردستان را از زندان‌های پیشرو در اجرای برنامه‌های قرآنی بیان کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات و برنامه‌های قرآنی در زندان‌ها قطعاً در کاهش بار روانی بر زندانیان و همچنین کاهش آسیب تاثیر فراوانی دارد.

وی افزود: با توجه وجود استعداد‌های درخشان در حوزه‌های قرآنی و دینی در میان مددجویان زندان‌های کردستان، از برنامه‌های آتی اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های کردستان در سال 1393 ‌گسترش برنامه‌های قرآنی در میان مددجویان است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره‌کل زندان‌های استان کردستان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و فعالیت‌های قرآنی برای مددجویان زندان‌های استان می‌تواند در تقویت بعد معنوی و انس گرفتن بیش از پیش مددجویان با قرآن کریم تاثیرگذار باشد.

لطفی بیان کرد: بدون شک قرآن کریم و انس گرفتن با آن زمینه‌ساز هدایت انسان‌ها به سوی سعادت و کمال است و در صورت ترویج فرهنگ قرآن کریم می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

وی در پایان تلاش برای فرهنگ‌سازی قرآن کریم در زندان‌های استان را اقدامی موثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد آرامش روحی میان مددجویان بیان کرد.

انتهای پیام/79007/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول