اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان:

مهمانان سمپوزیوم فولاد مبلغان هرمزگان در دنیا خواهند بود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان گفت: سمپوزیوم فولاد 92 فرصتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی است تا حاصل آن در آینده جذب توریست برای استان باشد.

مهمانان سمپوزیوم فولاد مبلغان هرمزگان در دنیا خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، عباس نوروزی طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: آب و هوای مناسب هرمزگان، وجود جنگل‌های بی‌نظیر حرا، مراکز خرید قشم و بندرعباس، اماکن تاریخی و گردشگری در شهرستان‌ها و آبگرم‌های متعدد در استان می‌تواند برای میهمانان خارجی و داخلی جذاب باشد.

وی تاکید کرد: برگزارکنندگان باید تمهیداتی بیاندیشند تا میهمانان فرصتی برای بازدید از مراکز مهم استان داشته باشند که جنگل‌های حرا و موزه هرمزگان شناسی می‌توانند نزدیکترین مکان برای بازدید میهمانان باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان حضور بیش از 600 نفر میهمان خارجی و داخلی را مبلغینی عنوان کرد که می‌توانند هرمزگان را به شهرهای خود معرفی کنند.

نوروزی با اشاره به سفر هیئت دولت به هرمزگان گفت: غرفه صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در مکان سخنرانی ریئس جمهور راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری آمادگی دارد غرفه صنایع دستی و گردشگری را در محل استقرار میهمانان یا در نمایشگاه صنعت فولاد توسط شرکت‌های استانی مستقر کند.

نوروزی تاکید کرد: صنایع غرب به جهت تردد و ارتباطات مستمر با خارج از استان و با توجه به بازدیدهای مکرر برای حمایت از صنایع دستی استان از ظرفیت شرکت‌های صنایع دستی و گردشگری استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان به دلیل توریستی بودن و مقصد مسافران در فصول مختلف نیازمند بازارچه دایمی صنایع دستی است که امیدواریم در سفر ریئس جمهور این مهم تامین اعتبار شود.

وی گفت: صنایع باید حمایت از صنعت گردشگری را از رسالت‌های اجتماعی خود بدانند و نیازهایی که در استان می‌توان تهیه کرد را از سایر استان‌ها تامین نکنند.

این مسئول پیشنهاد داد: با برگزاری تور نیمروزی زمینه بازدید شرکت‌کنندگان این سمپوزیوم از جنگل‌های زیبای حرا فراهم شود.

انتهای پیام/88001/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول