اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس:

سمپوزیوم فولاد نقش مهمی در توسعه صنعت فولاد کشور دارد

نماینده شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس گفت: سمپوزیوم فولاد می‌تواند، نقش مهمی در توسعه این صنعت در هرمزگان و حتی کشور داشته باشد.

سمپوزیوم فولاد نقش مهمی در توسعه صنعت فولاد کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور آرامی ظهر امروز در نشستی با اشاره به برگزاری سمپوزیوم فولاد در بندرعباس، این رویداد را رویدادی مهم در توسعه صنعت استان دانست و اظهار داشت: در این همایش‌ها، چالش‌های فرا روی صنعت مطرح می‌شود و می‌تواند منجر به تصمیمات سازنده برای توسعه و پیشرفت این صنعت مهم شود.

وی افزود: صنعت فولاد یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین صنایع در رشد و توسعه صنعتی کشور محسوب می‌شود و در واقع یکی از معیارهای صنعتی شدن در هر کشور، پیشرفت و توسعه صنعت مذکور است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی این سال‌ها تلاش‌ها و اقدامات سازنده و مثبتی برای صنعتی شدن هرمزگان انجام گرفته که قابل تقدیر و ستایش هست و فولاد هرمزگان هم در حالی که مدت زیادی از احداث آن نمی‌گذرد، توانسته با کادر مدیریتی هماهنگ و تلاش کارکنان خود، به ظرفیت تولید اسمی کارخانه نزدیک شود که موفقیت بزرگی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هرمزگان می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به قطب صنعتی کشور تبدیل شود، خاطرنشان ساخت: فولاد هرمزگان می‌تواند بر فرآیند توسعه، فرهنگ، اقتصاد و تجارت و اشتغال‌زایی منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد اما همان‌طور که صنعت فولاد در سطح ملی نقش پر رنگ‌تری به خود گرفته است، این صنعت باید محور توسعه استان باشد و این صنعت باید برای توسعه استان و رفع محرومیت‌های آن نقش مهم‌تری ایفا کند و نیروهای ماندگار بیشتری در این صنعت مهم استفاده شود و درآمدهای حاصل از آن و سایر صنایع استان باید در راستای پیشرفت هرمزگان و رفع محرومیت‌ها نیز هزینه شود.

آرامی اضافه کرد: رویکرد مجلس شورای اسلامی حمایت از بخش تولید هست و اگر قرار است معضل اشتغال در کشور حل شود باید توجه بیشتری به بخش تولید شود و در بودجه 93 به این مهم توجه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/88001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول