اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت اسلامی انجام شد

برپایی نمایشگاه یادیاران در سنندج

نمایشگاه کتاب با عنوان یادیاران به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در سنندج برپا شد.

برپایی نمایشگاه یادیاران در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه کتاب با همکاری انتشارات محراب قلم و آموزش و پرورش کردستان در سنندج برپا شده است.

حجت‌الله نریمانی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه گفت: ارتقای سرانه کتاب و مطالعه در سطح مدارس استان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بوده است. در این نمایشگاه 40 ناشر برگزیده شرکت دارند که چهار هزار عنوان کتاب را با موضوعات تربیتی، فرهنگی، هنری و آموزشی در معرض دید علاقمندان قرار داده‌اند.

وی بیان کرد: نمایشگاه کتاب یاد یاران از امروز افتتاح و تا 15 اسفند ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9صبح تا 9 شب در معرض دید علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار دارد و خریداران می‌توانند با تخفیف 20 درصدی از  این کتاب‌ها خریداری کنند.

معاون پرورشی وفرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: این اداره‌کل به مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی برنامه‌های مختلفی را در دست اقدام و اجرا دارد که برپایی این نمایشگاه یکی از این اقدامات است.

نریمانی بیان کرد: دیدار دست‌ اندرکاران امور تربیتی و پرورشی شهرستان‌ها و مناطق با ائمه جمعه، اجرای ویژه برنامه تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی در سطح مدارس با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان، شرکت مربیان و معاونین پرورشی و فرهنگی در نماز جمعه‌، برنامه‌ریزی و هماهنگی برای سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط یکی از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان در خصوص گرامیداشت هفته تربیت اسلامی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته تربیت اسلامی، دست اندرکاران امور تربیتی شهرستان‌ها و مناطق با حضور در گلزار مطهر شهدای گرانقدر و عطر افشانی و غبار رویی مزار شهدا با آرمان‌های شهدای والا مقام به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و امام شهیدان تجدید بیعت خواهند کرد، افزود: دیدار مسئولین آموزش و پرورش با امامان جمعه شهرستان‌ها و مناطق دیگر برنامه این هفته است.

انتهای پیام/79007/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول