اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

مهندسان بازوی توانمند توسعه کشور هستند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: مهندسان بازوی توانمند کشور و سرمایه‌ای تمام‌نشدنی هستند که می‌توانند کشور را در رسیدن به توسعه همه‌جانبه و پایدار با شتاب قابل توجهی به پیش برند.

مهندسان بازوی توانمند توسعه کشور هستند

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بزرگداشت روز مهندس و سالروز تولد دانشمند و مهندس برجسته  ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی اظهار داشت: این دانشمند بزرگ مهندسی سیاستمدار، نویسنده‌ای مبتکر، حکیمی منجم، ریاضیدانی اهل معرفت و فیلسوفی بی‌نظیر در تاریخ جهان و افتخاری برای ایران است.

وی پنجم اسفند را روز تجلیل از خودباوری، خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه‌های اندیشه و عمل دانست و گفت: این روز را می‌توان روز پاسداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور عنوان کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: مهندسان بازوی توانمند کشور و سرمایه‌ای تمام‌نشدنی هستند که می‌توانند کشور را در رسیدن به توسعه همه‌جانبه و پایدار با شتاب قابل توجهی به پیش برند.

وی با بیان اینکه امروز هر آنچه داریم از اندیشه و همت مهندسان است، ابراز داشت: امید کشور در مسیر سازندگی نیز همواره به جامعه مهندسی کشور خواهد بود.

به گفته کارخانه‌ای روز مهندس، فرصت مغتنمی برای اثبات شایستگی‌ها و موفقیت‌ها و فرصتی برای نقد عملکردها، کمبودها و کاستی‌ها است.

وی افزود: روز مهندس روز تقدیر از همه کسانی است که در پرتو انقلاب، به عنوان موتور محرکه کشور با دانش و مهارت علمی و فنی خود در بخش‌های مختلف در سخت‌ترین شرایط و زیر فشارهای همه‌جانبه دشمن، مایه افتخار بوده و موجبات رشد و بالندگی ایران اسلامی را فراهم کرده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: سرزمین ایران سرشار از جوانان متعهد و متخصصی است که خود را وقف تلاش برای رشد علمی، فنی، مهارتی و ارتقای جایگاه کشور کرده‌اند.

وی در ادامه ابراز داشت: هیچ گاه برای جوانان شایسته این کشور  بن‌بستی وجود نداشته زیرا با تلاش، مجاهدت و خلاقیت خود هر غیرممکنی را ممکن و برای حل هر مشکلی یا راهی یافتند و یا راهی ساختند.

کارخانه‌ای گفت: امید است شایستگی امروز مهندسان کشور استمرار یافته و همچنان جایگاه کمی و کیفی خود را در دنیا حفظ کنند.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول