اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای کردستان خبر داد

مکانیزه کردن 75 درصد پرونده مشترکین شرکت آبفا

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: 75 درصد پرونده مشترکین این شرکت مکانیزه شدند.

مکانیزه کردن 75 درصد پرونده مشترکین شرکت آبفا

لادن مکتوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این اقدام به منظور ارائه خدمات سریع به مشترکین و دسترسی آسان به پرونده‌ها و یکپارچه‌سازی اطلاعات مشترکین انجام شده است.

وی یادآور شد: در راستای تسریع در ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان به متقاضیان و مشترکین استان، شرکت آبفای کردستان اقدام به مکانیزه کردن پرونده مشترکین کرد و تاکنون مستندات 75 درصد پرونده‌های مذکور شامل 200 هزار اشتراک اسکن و به سامانه تحت وب شرکت الصاق شده است.

وی افزود: 200 هزار پرونده اسکن شده شامل سند مالکیت، پروانه ساختمانی، کروکی محل، فرم ارزیابی و ریز محاسبات و خدمات ثانویه بوده که با این اقدام دسترسی به محتوای آنها آسان شده است.

معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای کردستان در سخنان خود همچنین از واگذاری یک‌هزار و 500 اشتراک آب و فاضلاب به طور میانگین در هر ماه به مشترکین جدید خبر داد و گفت: بیشتر این مشترکین را مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان قرار گرفته و از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

مکتوبی خاطرنشان کرد: بطور متوسط سالانه 18 هزار اشتراک جدید واگذار می‌شود و هم‌اکنون 82 درصد کل مشترکین آب و فاضلاب استان را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

وی در پایان اضافه کرد: این شرکت هم‌اکنون دارای 280 هزار اشتراک در بخش آب و 250 هزار اشتراک در بخش فاضلاب است که این فرصت در راستای خدمات‌رسانی بهینه به مشترکان استان و ارتقای سطح خدمات شرکت زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات بهینه فراهم شده و همکاران ما بصورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند.

انتهای پیام/79007/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول