اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی نایب رئیس شورای شهر بوشهر؛

روند موافقت اعضای شورای شهر بوشهر با طرح مناقصه پسماند تشریح شد

نائب رئیس شورای شهربوشهر روند موافقت شورای شهر بوشهر را با تصویب طرح مناقصه پسماند را تشریح کرد.

روند موافقت اعضای شورای شهر بوشهر با طرح مناقصه پسماند تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا رضایی شب گذشته در جلسه شورای شهر بوشهر در ارتباط با مناقصه پسماند اظهار داشت: در نوبت اول بررسی موضوع مناقصه پسماند به دلیل فرصت کوتاه، اطلاعات لازم را در مورد مناقصه پسماند نداشتیم.

نایب رئیس شورای شهر بوشهر بوشهر اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع پسماند، از چند شرکت قیمت خدمات پسماند را جویا شدیم تا در صورت که هزینه شرکت فعلی که کار مدیریت پسماند را برعهده دارد زیاد باشد با ترک تشریفات شرکت دیگری را مسئول کار پسماند کنیم.

وی ادامه داد: با به‌دست آوردن اطلاعات ازدو شرکت بزرگ وسپس مقایسه هزینه‌ها مشخص شد هزینه‌های شرکتی که در مناقصه برنده شده منطقی و قابل قبول است.

رضایی تصریح کرد: عدم بررسی دقیق وضعیت شرکتی که در حال حاضرکار پسماند را برعهده دارد موجب بوجود آمدن یک سری از ابهامات پیرامون قیمت‌های ارائه شده شرکت مذکور شد.

نایب رئیس شورای شهربوشهر اذعان کرد: چهار شرکت در طرح مناقصه پسماند شرکت کردند و سه شرکت از شرکت‌های مذکور از دادن پاکت‌های خود برای شرکت در مناقصه خودداری کرده بودند که با تحقیقاتی که از شرکت‌های منصرف شده از شرکت در مناقصه داشتیم متوجه شدیم که به علت هزینه‌های زیاد قید شرکت در مناقصه را زده‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: در جلسه اول که موضوع مناقصه پسماند مورد بررسی قرار گرفت تعدادی از فاکتورها لحاظ نشده بود و همین امر باعث برداشت اشتباه از شرکت مورد نظر شد ولی در جلسات بعد با بررسی‌هایی که داشتیم به شناخت کاملی پیرامون شرکتی که در مناقصه برنده شده بود دست پیدا کردیم.

وی در پایان تصریح کرد: در نهایت با شناخت کامل پیرامون موضع مناقصه پسماند و با توجه به اینکه پسماند ارتباطی تنگاتنگ با تک تک شهروندان داشت تصمیم به موافقت با طرح مناقصه پسماند گرفتیم.

نائب رئیس شورای شهربوشهر گفت: شناخت کامل از طرح مناقصه پسماند و ارتباط تنگاتنگ آن با تک تک شهروندان موجب موافقت شورا با این پسماند شد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول