اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال مطرح کرد

نبود برنامه‌ریزی در بانک‌ها اصلی‌ترین عامل معوقات بانکی

فرماندار شهرستان خلخال گفت: نبود سیستم برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب در دو سال گذشته در بانک‌های شهرستان خلخال اصلی‌ترین عامل در به وجود آمدن معوقات بانکی است.

نبود برنامه‌ریزی در بانک‌ها اصلی‌ترین عامل معوقات بانکی

مهدی احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به ‌600 میلیارد ریال مطالبات معوق بانک‌ها از مردم و اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار داشت: ناهماهنگی و عدم برنامه‌ریزی موجب شده است تا چنین معضلی در سیستم بانکی به وجود آمده و بانک‌ها را دچار مشکل کند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات در هر شرایط بدون نظارت بر چرخه آن و اینکه‌ آیا تسهیلات داده شده در مسیر خود صرف شده یا نه در دراز مدت هم برای مردم و هم برای بانک که با سرمایه مردمی یا منابع داخلی تغذیه می‌شود مشکل‌ساز شده است.

احمدی از بانک‌های عامل در شهرستان خلخال خواست تا با نظارت کار گروه‌‌ها برای مصوب شدن و پرداخت تسهیلات دقت کنند.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جلسه‌ای که برگزار شد درخواست‌ها و نیاز بانک‌ها مطرح شد و ما نیز در تلاش هستیم تا با تعامل بیشتر با سیستم بانکی مشکلات مردمی و سیستم بانکی به نوعی حل شود.

این مسئول از بانک‌های عامل خواست تا در آستانه سال نو نسبت به سرویس و تعمیر و آماده‌سازی و انسجام سیستم‌های خودپرداز تمامی بانک‌ها اقدام کنند.

احمدی با تقدیر از تلاش‌های بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مقاوم‌‌سازی مسکن روستایی و همکاری با ارگان‌های خدمت‌رسان ادامه داد: بانک‌ها نبض اقتصاد شهرستان را در دست دارند و این همکاری و تعامل با مردم باید به نفع هر دو طرف باشد و اصل کار رضایت مردمی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان بخش سخنان خود همکاری با بخش تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی را در راستای تحکیم اشتغال پایدار خواستار شد.

انتهای پیام/62008/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول