اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی اعلام کرد

عضویت 300 هزار نفر در تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی گفت: حدود 300 هزار نفر از نیروهای مسلح تحت پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی هستند.

عضویت 300 هزار نفر در تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی

علی اصغر احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک دهه از عمر تامین اجتماعی نیروهای مسلح گذشته و سال آینده که سال نخست دهه دوم عمر تامین اجتماعی نیروهای مسلح است اقدامات مورد نظر در زیرساخت‌ها دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای خدمات از جمله هوشمند کردن کارت‌ برای ارائه خدمات به نیروهای مسلح اعم از شاغلان و بازنشستگان از اهداف مورد نظر سازمان است، ادامه داد: در رابطه با ارائه خدمات الکترونیکی تا به امروز 37 هزار ساتاکارت تعریف شده که در سال آینده از آن بهره می‌گیریم.

وی یادآور شد: در بحث‌های اشتغال‌زایی سرمایه‌گذاری کلانی در استان انجام می‌شود که برای حدود 300 نفر از فرزندان بازنشسته دارای مدارک کارشناسی در ابتدای کار اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: خدمات ارائه شده در رابطه با مسائل درمان، قراردادها و تسهیلات در سال 93 نسبت به سال 92 افزایش خواهد یافت و در قالب طرح ثامن‌الحجج تمامی مشکلات نیروهای مسلح در رابطه مسکن، معیشت و درمان حل خواهد شد.

وی متذکر شد: سال آینده حق ایثارگری بازنشستگان پرداخت خواهد شد البته بخشی نیز امسال پرداخت شده است و حق ایثارگری سبب افزایش حقوق افراد تا 100 هزار تومان برای هر نفر می‌شود.

وی تاکید کرد: هدف سازمان ارتقای خدمت‌رسانی در بحث درمان، بیمه، خدمات رفاهی و بحث‌های فرهنگی ورزشی به جمعیت مورد هدف است و این خدمات رو به افزایش خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح همیشه سختی را متحمل شدند که باید به نوعی عزت آنان در جامعه حفظ شود و این فرهنگ در جامعه ایجاد شود زیرا امنیت و آرامشی را که شاهد هستیم مرهون خون شهدا و نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/61005/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول