اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی:

بیش از هزار زن بی‌سرپرست آذربایجان غربی زیر پوشش تامین اجتماعی رفتند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: تاکنون یک هزار و 627 زن سرپرست خانوار، همچنین زنان بدسرپرست و زنانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

بیش از هزار زن بی‌سرپرست آذربایجان غربی زیر پوشش تامین اجتماعی رفتند

راضیه خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی با هدف توانمندسازی گروه‌های هدف تحت پوشش این اداره طرح بیمه اجتماعی زنان خانه‌دار را با رسیدن به اهداف صددرصدی خود در حال اجرا دارد.

وی گفت: در این طرح که با هدف توانمندسازی این خانوارها و خروج از چرخه تحت پوششی این اداره اجرا می‌شود و در آن با تامین اعتبار لازم این‌گونه زنان به مدت 15 سال تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرند و پس از این مدت از مزایای بیمه تامین اجتماعی و بازنشستگی بهره‌مند خواهند شد.

خدادوست با بیان اینکه با اجرای این طرح زنان بیمه شده می‌توانند از چرخه پوششی این اداره خارج شوند، افزود: تاکنون یک هزار و 627 زن سرپرست خانوار، همچنین زنان بدسرپرست و زنانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند در استان تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/61009/ط10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول