اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تحول بزرگ درمانی در ریگان

با راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در شهرستان ریگان تحول بزرگی در بخش بهداشت و درمان شرق استان کرمان رخ داد.

تحول بزرگ درمانی در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، با راه‌اندازی درمانگاه تخصصی حضرت معصومه (س) در شهرستان ریگان تحولی بزرگ در زمینه درمانی در شهرستان ریگان صورت گرفت.

معاون عمرانی فرماندار ریگان در حاشیه بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی ریگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با راه‌اندازی این درمانگاه از رفت و آمد 100 کیلومتری مردم این شهرستان برای هرگونه خدمات درمانی به شهرستان بم جلوگیری شد.

محمدصادق دادالله‌پور تصریح کرد: این درمانگاه تخصصی با اعتبار 10 میلیارد ریال شامل داروخانه، آزمایشگاه، دندانپزشکی، اتاق عمل، اورژانس و مطب پزشک متخصص است.

آغاز ساخت بیمارستان‌های ریگان و فهرج از سال 93

نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر نیز به خبرنگار فارس گفت: با راه‌اندازی دانشگاه علوم‌پزشکی شرق استان کرمان، بسیاری از مشکلات درمانی در شهرستان‌های شرقی استان کرمان برطرف شده است.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی بیان داشت: در شهرستان فهرج با تخصیص اعتبارات ملی و در شهرستان ریگان با تخصیص اعتبارات استانی کار ساخت 2 بیمارستان 32 تختخوابی از سال آینده آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: با افتتاح یک مجتمع پزشکی، مجموعه خوبی در این شهرستان فراهم شده و مشکلات این شهرستان در زمینه درمان تا حدودی برطرف شده است.

غضنفرآبادی خاطر نشان کرد: دنبال این هستیم که بخش سلامت در شرق استان کرمان توسعه یابد و با وجود دانشگاه علوم پزشکی در بم خدماتی که اکنون در شرق استان کرمان انجام می‌شود، قابل مقایسه با گذشته نیست.

انتهای پیام/80014/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول